he weet iemand wat klaar komen betekend zelf weet ik dat nier en aftrekken snijden
hoi mischien kan je hier een video over opzoeken
hey, dit is tijdens de seks als de jongen klaar is dan komt er wit spul uit (sperma) dan kom je klaar.
Klaarkomen is dat je een hoogtepunt bereiekt. Dit noem je ook wel een orgasme
Klaarkomen is dat je een hoogtepunt bereiekt. Dit noem je ook wel een orgasme
wat voor hoogtepunt? en van wat?
Ik weet niet hoe ik dat uit kan leggen. Je zou op deze site kunnen kijken: https://sense.info/nl/
ok bedankt
Klaarkomen/Een orgasme hebben/ Het hoogtepunt bereiken is dus duidelijk.
“Aftrekken” houdt in dat je iemands penis stimuleert met je had, vaak door deze op en neer te bewegen.
Sense vertelt hier inderdaad meer over.
“Snijden” heeft niets te maken met seks.
Het gaat dan over “automutilatie”, wat inhoudt dat je jezelf pijn doet en verwondt.
In dit geval vaak met scherpe voorwerpen.
Dit is natuurlijk niet een goed ding, maar dat hoef ik je niet te vertellen.
Klaarkomen is een orgasme bereiken, vaak gepaard met ejaculatie.
Bij seks of masturberen bouwt er een spanning op in de penis en ga je vaak zweten en trillen.
Soms komt er voorvocht uit de penis, (niet het orgasme) en nog later, bij het seksuele hoogtepunt, sperma.
Dit is een witte vloeistof waar zaadcellen in zitten, en als dat sperma in de vagina gespoten wordt, kan je de eicel in het meisje bevruchten. Dan wordt dat meisje zwanger.
Hoeveel sperma er uit je penis komt ligt aan bijvoorbeeld deze dingen:
-Wanneer was je laatste ejaculatie
-Heb je genoeg water gedronken
-Ben je gezond
Het aantal sperma is niet heel belangrijk, het gaat om de kwaliteit van het sperma.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.