hard op meisjes feest??

  • 3 August 2018
  • 8 reacties
  • 2287 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben uitgenodigt voor een slaap feestje waar alleen maar meisjes op zijn, ik wou eigelijk niet gaan maar het moet van me moeder aangezien het een goede vriendin is van me 😃

maar ik weet niet maar ik ben ben 13 en heb nog nooit afgetrokken of iets anders wat met sex te maken heeft gedaan 😛 maar ik weet niet waarom maar ik heb het idee dat ik een stijve penis krijg op dat feestje ik heb dat nog maar 3 keer gehad en aangezien er dan alleen maar meisjes rond lopen dacht ik mischien dat ik daar opgewonden of zo iets van raak, ik ben ook echt toltaal niet geintereseerd in sex of zo... maar een vriend van me zijn dat als je hard ben terwijl je gaat slapen dat je dan een natte droom zou krijgen en dan lijkt me echt heeell @$#

ten eerste is het waar wat me vriend zij?
ten tweede hoe kan je een harde penis verbergen of hoe kan je het vermeiden ?
ten drede sorry voor de spel fouten :S

HELP ME ALSJEBLIEFT SNEL HET IS MORGEN AL!!


8 reacties

"Ten eerste is het waar wat me vriend zei"
Het meeste niet.
Het klopt wel dat je een natte droom morgenavond zou kunnen krijgen. Maar dat kan ook vanavond al, of volgende week, of volgend jaar pas of misschien krijg je nooit een natte droom.
Een natte droom kan je zomaar krijgen. Je hoeft niet eens naar bed te gaan met een harde. Zelfs als je slap bent en totaal niet aan seks denkt, kan het gebeuren.
Maar maak je geen zorgen om een natte droom. De kans dat je die precies morgenavond hebt is net zo klein als mijn kans dat ik de loterij win
"Ten tweede hoe kan je een harde penis verbergen of hoe kan je het vermijden?"
Niet een te strakke broek aan doen. Als het gebeurt meteen aan iets denken wat niet opwindend is. Een lelijke docent of buurvrouw. Of een hond die doodgaat. Je snapt het idee
Meer kan je niet echt doen jammer genoeg.
Succes
quote verwijderd
"Ten eerste is het waar wat me vriend zei"
Het meeste niet.
Het klopt wel dat je een natte droom morgenavond zou kunnen krijgen. Maar dat kan ook vanavond al, of volgende week, of volgend jaar pas of misschien krijg je nooit een natte droom.
Een natte droom kan je zomaar krijgen. Je hoeft niet eens naar bed te gaan met een harde. Zelfs als je slap bent en totaal niet aan seks denkt, kan het gebeuren.
Maar maak je geen zorgen om een natte droom. De kans dat je die precies morgenavond hebt is net zo klein als mijn kans dat ik de loterij win
"Ten tweede hoe kan je een harde penis verbergen of hoe kan je het vermijden?"
Niet een te strakke broek aan doen. Als het gebeurt meteen aan iets denken wat niet opwindend is. Een lelijke docent of buurvrouw. Of een hond die doodgaat. Je snapt het idee
Meer kan je niet echt doen jammer genoeg.
Succes


hoezo geen strakke broek?? dan ziet niemand het toch?? of ben ik gek geworden :?
Je ziet je tepels meer door een dun,strak shirt dan door een sweater
Je ziet je pik dus ook meer door een strakke broek dan door een iets lossere broek
Je kan dus beter een niet te strakke spijkerbroek aantrekken
Ik zou er gewoon heen gaan is wel gezellig toch, ik verwacht niet dat zij in het bijzijn van jou gaan omklede dus de kans dat je er opgewonden van raakt is ook minder groot. Zolang je niet de hele tijd naar hun lichaam gaat kijken als ze in een pyjama zitten maar gewoon oogcontact houdt, zie ik geen reden waarom je een stijve zou krijgen.
Ik krijg al een stijf als ik naar een meisje van 10 kijk dus me ogen vallen op de vagina van een vrouw boeien
Hoi

Je gaat naar een slaapfeestje, en bent bang om een stijve te krijgen. Kan gebeuren, maar is niet erg. Het is niet dat iedereen de hele tijd naar je kruis staart.

Hoe kan je een stijve vermijden? Door aan dingen te denken die totaal niet seks-gerelateerd zijn bijvoorbeeld. Een deurknop, een moeilijke wiskunde-oefening, iemand die je heel onaantrekkelijk vindt, etc.

Een natte droom kan je altijd overkomen, maar zoals @Angovis zei, is de kans klein. Probeer vooral plezier te hebben op je slaapfeestje.

Groetjes
x
Oke dit kan altijd maar ik snap wat je bedoeld vindt je de meiden die komen knap? En daarbij als zei ook 13 zijn denk ik niet dat er al zo heel veel te zien valt en anders denk aan je moeder ofzo dat helpt vast wel
Hoe is het slaapfeestje verlopen?

Reageer