Hoi,
Ik had dus het idee om mijzelf te "vingeren" in de anus, nu lukten mijn vingers te makkelijk. Ik wilde daarna mijn tandenborstel proberen maar daar voelde ik bijna niks van. Ik ging een haarborstel proberen (een kleine) en die ging best soepel. Dus dacht ik dat het ook nog wel met een grotere zou gaan. Die borstel zit nu vast in mijn anus en mijn ouders zijn niet thuis. Ik heb al persen geprobeerd en we hebben geen wit brood in huis. Ook wil ik niet alles in huis onderzoeken want stel dat ze eerder thuis komen....zien ze mij met een borstel in me kont in de kastjes kijken. Ja ik weet het klink heel debiel. Maar pls geef tips.
Bladzijde 2 / 2
ik denk dat je er toch ff door heen moet bijten... om gewoon te bellen. je kan nemelijk niet mog veel langer met je haar boorstel in je kont rond lopen aangezien je buikpijn hebt.
heb je al geprobeerd om via de houding hoe je hem er in hebt gekregen hem er ook weer uit te halen.
klinkt vast heel vaag...
groetjes
blue
heb je al geprobeerd om via de houding hoe je hem er in hebt gekregen hem er ook weer uit te halen.
klinkt vast heel vaag...
groetjes
blue
klinkt vast heel vaag...
groetjes
blue
Ja gewoon scheef liggen, op de zij. I guess dat ik dan toch maar moet bellen....en als mijn ouders vragen waar ik was dan?
Gr. Kenshin
Hey
Het is gelukt nadat ik mijn vriendin heb gebeld. Dankjewel kenshin (ik heb hier nu wel van geleerd)
Oke goed om te horen dat hij eruit is
Gr. Kenshin
Het is gelukt nadat ik mijn vriendin heb gebeld. Dankjewel kenshin (ik heb hier nu wel van geleerd)
Je zal zeker vast opgelucht zijn na het gedoe met die haarborstel.. en stay safe om dit niet nog een keer te doen.. anders krijg je nog een keer hetzelfde en dat wil je vast niet zo te zien
Oke, ik denk nu wel dat je weet dat je maar gewoon niet meer met een haarbostel het zou doen...
Gr. Kenshin
hoe heb je hem eruit gekregen??
Gr. Kenshin
Zeep er daarna via vagina
Gr. Kenshin
?!?!?!?!?!........... Hoe dan??????? Ik zal niet snappen hoe.... het klinkt wel pijnelijk als je het zo eruit hebt gekregen.... mijn brijn is echt verward ๐คจ๐คจ๐คจ๐คจ๐คฏ sorry voor dit
De magische tip voor een volgende keer: als je glijmiddel gebruikt, loop je een stuk minder risico dat er dingen blijven steken.
Groet,
PJ
Groet,
PJ
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.