Vraag

Haar (op lichaam) Jongens!

  • 5 February 2020
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hai iederen!

Ik heb ff een Vraagje.

Ik ben een jongen van 15, wordt in april 16…

 ik ga maar gelijk met de deur in huis vallen haha:ik hebnog nergens haar op mijn lijf… Alleen een beetje bij mn geslachtdeel… Niet bij de oksles of gezichtshaar, ook niet op mn benen of zo… Vind het echt raar. Ook bijvoorbeeld met bijvoorbeeld douchen na de gym ben ik heel voorzichtig. Ik zit in mijn eindexamenjaar van de middelbare school en er zitten van die gorilla’s bij mij in de klas die zich f*cking 2x per dag moeten scheren XD. Ben bang dat ze me uitlachen...

 

En dan zou je vast denken: Oh joh, dat komt wel! De een gaat sneller dan de ander. Maar dit is andere koek. Ik heb 2 jaar geleden een operatie aan mn lijf gehad ergens en die arts die mij geopereerd had vond het ook al vreemd maar vond het geen reden voor onderzoek. Nou heb ik er eens goed met mn ouders over gepraat, en die hebben nog eens met de arts gepraat en het zou iets kunnen zijn zoals  het Syndroom van Klinefelter… Meer informatie hier: https://klinefelter.nl/over-klinefelter/wat-is-klinefelter/

 

Iemand tips???


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

geen stress bij iedereen is het anders het komt  zodra je lichaam er klaar voor is 

dat kan maar als je nu al wat haar hebt zet het misschien wel verder uit maar het kan altijd de ziekte 

Reageer