Vraag

haar op de billen

  • 10 July 2020
  • 8 reacties
  • 949 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, ik heb een snel vraagje: ik heb best wel veel haar op mijn kont en tussen mijn billen. Zou ik dit weg halen of hebben veel jongens dit? Ik weet namelijk niet wat meisjes hiervan vinden. 
alvast bedankt!


8 reacties

Dit is best normaal, heel veel jongens hebben dit. Ligt er aan of je er, zelf aanstoot aan  hebt. Het kost namelijk nogal moeite om goed bij die plekken te komen 

Hoi

 

Veel jongens, zelfs de meeste vermoed ik, hebben dit. Dit is iets normaals, waardoor ik denk dat meisjes het wel gewoon zullen snappen dat jij dit hebt. Ontharen zou ik dus ook alleen maar doen als jij je zelf stoort aan het haar; ga het niet doen voor iemand anders. 

 

Ontharingscrème lijkt me je beste optie hiervoor. Da’s een crème die je aanbrengt, enkele minuten laat zitten, en er dan afspoelt. De haartjes laten dan los. Zo’n crème kan je halen bij winkels als Kruidvat enzo. Lees de verpakking van de crème echter goed na, zodat je weet hoeveel minuten je hem kan laten zitten. 

 

Gr. Kenshin

Hey

Maak je maar geen zorgen, hoor. Heel veel meisjes hebben dit ook, dus ze zullen het hoogstwaarschijnlijk niet vies ofzo vinden en begrijpen hoe lastig het kan zijn en hoeveel moeite het kan kosten om dat allemaal weg te krijgen.

Hey, 

Zoals al gezegd word door Kenshin en Angovis.  De meeste jongens hebben hier last van. Maar zoals kenshin ook al zei, het is iets nogmaals waardoor meiden dit wel zullen snappen.

 

Ik zal eerlijk zeggen , dat ik ook last heb van haar op mijn kont en nog veel andere plekken,  ik zelf doe dit er gewoon afhalen, omdat ik dat persoonlijk fijner vind. En anders krijg ik steeds een zwanus😅 als ik veel beweeg.

Maar je moet gewoon doen wat je zelf wilt,een meisje zal je daar echt niet op afrekenen. En zo wel is ze het niet waard.

 

Groetjes Gebruiker c 

Heyy

Heb ik ook. En eerlik gezegd, ik zou niet weten hoe ik het weg moet halen. Heb er geen last van dusja boeie dat het er is.

Groetjs

Ik haal het veel weg anders krijg je tarrels 🤣

ligt eraan of je wilt dat je vriendin je anaal neemt met een strap-on dildo

Ik scheer niet, want de vervolgens komende stoppels jeuken dan heel erg. Omdat het natuurlujk helrmaal tussen je billen zit.

Reageer