Vraag

gymles

  • 1 September 2020
  • 4 reacties
  • 3038 Bekeken

Badge

Hoi ik zit in een klas met 21 meiden en 7 jongens altijd tijdens gym hebben de meiden een strakke broek aan waardoor ik een stijve krijg en ik kijk de hele les naar de kont van iemand en k wil de kont van hun ook steeds aanraken laats deden we trefbal en deed ik net of ik de bal wou ontwijken en toen kneep ik in iemand haar kont ze keek mee aan met een blij gezicht ik weet niet of ik het nu nog een keer moet doen?

 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Ik zou het niet zo nog een keer doen praat een keer of snap een keer met haar dam leer je elkaar war kennen anders is het wel een beetje raar lijkt mij. Als nog wel op school aan iemand kont zitten is niet de beste keuze alleen als die gene dat wil

Heyy

Ik zou dit niet nog doen. Een keertje iemands kont per ongeluk aanraken kan wel grappig zijn maar als dat veel gebeurd kan het eng worden.

Groetjs

 

 

Reputatie 1
Badge

ik heb dat ook een keer gedaan bij mijn nicht in de klas maar dat vond ze best wel lekker volgens mij  wij hebben een doche samen .de jongens en de meiden  samen dus dan zien we elkaar altijd naakt maar toen ging ze in 1x voor mij staan en toen deed ze haar kont tussen mijn piemel dus die werd stijve en toen deden alle meiden het ook bij een ander jongens.  toen hadden we allemaal seks in de doche maar toen kwam de juffrouw binnne[groep8] en toen ging iedereen snel onder de doche maar ze zij ooh sorry ik was even aan het kijken wat jullie aan het doen waren maar niks ergs hoor maar ja ze zag wel onze grote piemels maar ja bij meisjes kan je dat niet zien dat ze geil zijn want hun krijgen geen stijve lul maar hun worden nat van binnen haha

Reputatie 1
Badge

dus ik zou het niet nog een keer doen maar ik denk dat ik het wel vaker ga doen want ik vond het lekker en de andere jongens ook dus maar ik zou het niet meer doen.

groetjes van Jop444

 

Reageer