Gym in onderbroek, is dat gek?

  • 25 October 2022
  • 86 reacties
  • 13084 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

ik heb een vraag. Pas hadden we gym op school (brugklas) en was ik mn gymspullen vergeten. Het was de 3e keer waardoor ik van de leraar de les vrijdagmiddag maar in moest halen. Omdat ik dan altijd paardrijles heb vroeg ik of er echt geen andere oplossing was. Toen zei mn leraar voor de grap dat ik nu ook in mn ondergoed mee mocht doen. Mn vriendinnen zeiden dat ik het gewoon moest doen ook al droeg ik die dag geen bh (mn borsten zijn nog niet heel groot). Eerst zei hij dat hij een grapje maakte en ik gewoon vrijdag terug moest komen maar toen we aandrongen mocht het toch.

Wat ik gek vind is dat ik het eerst wel eng vond maar daarna ook spannend en leuk. Nu vraag ik me af of dat niet gek is en me zorgen moet maken. Herkent iemand dit??  En zou je dit ook gedaan kunnen hebben?


86 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Ik vind dat veel te ver gaan en niet kunnen. Zo'n docent mag dat niet laten gebeuren.  Ook al vond je het zelf niet heel erg.  Het is niet goed om te moeten en ik vind voor zoiets een strafles ook te overdreven. Laat staan zonder gymkleding jeetje.   Ik zou het eens overleggen met je mentor.  

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +3

Tja regel is 3x spullen vergeten dan normaal vrijdagmiddag les inhalen. Mn papa vond het niet kunnen, mn mama kon er wel om lachen omdat ik het zelf deed. Met mn mentor praten hoeft niet van mij..

Reputatie 7
Badge +17

Oké ja dan is het misschien minder erg dan ik dacht maar het leek me te zwaar. Maarja jouw laatste  vraag in je topic is zou je het ook gedaan hebben en ik dacht van " nooit". Aan de andere kant heb ik zelf bij gym in de brugklas wel eens in de hoek gestaan als een klein kind en dat deed ik ook wel dus ik geef toe het is makkelijker om een ander iets te adviseren dan als het je zelf overkomt dat is ook weer zo 😊  

Groetjes liefs Julian X

 

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou wel willen weten wat jongens hier van vinden.  Hoe zou je reageren als een meisje in je klas dit doet? Vervelend,  gek, opwindend?

Reputatie 1
Badge +2

@vosje_09

Ik zou hier vrij opgewonden van worden persoonlijk en waarschijnlijk de jongens in u klas zullen wel naar u kont enzo hebben gestaart maar je zou best oppassen want sommige gasten zouden u durven verkravhten omdat je zo naaakt was

 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

 

Hi ik denk zeker dat jongens ( en others die op meiden vallen) dat wel leuk/sexy vinden. Denk maybe ik ook wel. Net als dat ik dat beeld van @Julian12  als jongen met z'n ogen naar de hoek in z'n korte broek en handjes op de rug ( topic " werkt straf?")  ook wel heel jammy jammy vind hihi 😚. Sorry. Niet gemeen bedoelt hoor! Lijkt me gewoon schattig en g**l. 

Sjammetje xxxx

Reputatie 5
Badge +3

@vosje_09

Ik zou hier vrij opgewonden van worden persoonlijk en waarschijnlijk de jongens in u klas zullen wel naar u kont enzo hebben gestaart maar je zou best oppassen want sommige gasten zouden u durven verkravhten omdat je zo naaakt was

 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

 

ja snap ik maar het is wel een leuke klas en de jongens staarden wel maar deden wel normaal verder. Alleen toen de leraar koffie ging halen terwijl we in groepjes oefeningen moesten doen trokken er twee mijn slipje naar beneden. Maar dat was omdat ik zelf had uitgedaagd door te zeggen dat ze dat niet zouden durven :)) Toen de leraar terugkwam gaven ze snel mn slipje terug dus die heeft niks gezien 

Reputatie 5
Badge +3

Hi ik denk zeker dat jongens ( en others die op meiden vallen) dat wel leuk/sexy vinden. Denk maybe ik ook wel. Net als dat ik dat beeld van @Julian12  als jongen met z'n ogen naar de hoek in z'n korte broek en handjes op de rug ( topic " werkt straf?")  ook wel heel jammy jammy vind hihi 😚. Sorry. Niet gemeen bedoelt hoor! Lijkt me gewoon schattig en g**l. 

Sjammetje xxxx

Ja vond het best wel opwindend eigenlijk. Zit nu te denken of ik het nog eens ga doen... :)

Reputatie 7
Badge +17

Haha geen sorry nodig @Sjammetje , dat zeiden sommigen idd later ook tegen mij maar het is wel anders voor jezelf denk ik  wat jij bedoeld @vosje_09 want ik was daar voor straf en voelde me schamend bekeken en dit is meer het gevoel van hoe je bekeken wordt op een leuke manier. Zo zijn beide situaties voor anderen wel sexy , dat zeker, maar voor jezelf toch anders ;)  Ongeveer denk ik zoals als ik mn shirtje vergeten ben en je je dan een beetje spannend voelt hoe je er bij loopt.... 

Groetjes liefs Julian X 

Het gekke is bij ons op school kan je geen lo lessen nakomen. Als je bij ons een paar lessen mist kan het zijn dat je geen cijfer krijgt. Dan moet je dus een opdracht maken en daar krijg je dan een cijfer voor. Ook als je geen gymkleding hebt kan je gewoon meedoen. Je kan gewoon gymkleren krijgen voor een kleine bijdrage (50 cent). Als je een trainingsbroek draagt kan je meestal ook gewoon in normale kleding meedoen. 

Reputatie 5
Badge +3

Ja zouden ze bij ons ook moeten doen. In trainingsbroek kan je bij ons ook altijd wel meedoen ja

Hi sinds ik jullie verhalen heb gelezen ( @vosje_09  en @Julian12 ) heb ik een fantasie van een combinatie van jullie allebei de situaties. Een knappe jongen blozend met alleen een broekje in de hoek met handjes op de rug en ikzelf zoals vosje in mijn slip aan het gymmen haha. Sorry geneer me een beetje maar tis wel zo. 

Sjammetje xxxx

Badge

Hoe oud ben je dan als de leeraar het zeg

Reputatie 5
Badge +3

Hi sinds ik jullie verhalen heb gelezen ( @vosje_09  en @Julian12 ) heb ik een fantasie van een combinatie van jullie allebei de situaties. Een knappe jongen blozend met alleen een broekje in de hoek met handjes op de rug en ikzelf zoals vosje in mijn slip aan het gymmen haha. Sorry geneer me een beetje maar tis wel zo. 

Sjammetje xxxx

Haha, geen sorry hoor, leuk dat je het zegt. Hierdoor schaam ik me wat minder dat ik het best opwindend vond en er veel aan terugdenk. Misschien doe ik het over een poosje nog wel eens hihi...

Liefs Vosje

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb in groep 8 ook een keer in mijn onderbroek gegymd omdat ik weer mn gymspullen vergeten was. Dat moest toen van de juf. Voor meisjes is het natuurlijk heel anders. De meisjes in mijn klas lachten wel maar ik vond het wel spannend. Ik denk er nog wel vaak aan terug ook.

Badge

droeg je alleen een onderbroek?  geen topje of shirt ofzo nog?  Geillllll

Reputatie 1
Badge +1

droeg je alleen een onderbroek?  geen topje of shirt ofzo nog?  Geillllll

Ja, alleen een slip. Ik vond het stiekem ook best geil, maar kreeg daardoor wel een stijve... Best genant, zeker toen de juf er een grapje over maakte :(

Reputatie 5
Badge +3

Hee, ik heb een vraag.  Zoals je misschien hierboven gelezen hebt heb ik een paar maanden geleden in mn onderbroek gegymt,  omdat ik mn gymspullen vergeten was en er niet vrijdagmiddag voor terug wilde komen. Achteraf vond ik dat best wel opwindend en reageerde mn klas ook niet stom (vooral jongens keken wel natuurlijk maar dat vond ik juist leuk haha).

Nu ben ik vlak voor de vakantie weer mn gymspullen vergeten. Mn leraar waarschuwde toen dat ik een  volgende keer dat het gebeurd de les vrijdagmiddag moet inhalen.  Toen ik vroeg of ik dan niet weer in mn onderbroek mag meedoen  lachte hij en zei dat ik dat zelf maar moest weten.

Nu ben ik dus van plan om de maandag na de vakantie expres mn gymspullen te vergeten om dan in mn onderbroek mee te doen, omdat ik de vorige keer het heel leuk en spannend vond.  Is dat heel gek? En wat vinden jongens hiervan als een meisje uit je klas dat zou doen? En zijn er jongens of meisjes dit wel eens gedaan hebben?

 

Liefs Vosje

Ik vind dat echt raar dat zo'n leraar meewerkt aan dit gekke gedrag. 

Reputatie 7
Badge +15

Goh, dat jij dat goed vindt, ik zou de hele gymles op de Wc gaan zitten, 

ik vindt het eigelijk wel raar dat je docent hieraan meewerkt, ikzelf zou gelijk denken aan een pedofiel, als mijn docent dit helemaal Ok vindt….

 

het lijkt mij verstandig om het niet te doen , je loopt tenslotte ook niet in je onderbroek naar de

AH, Jumbo, of je wiskunde les….

 

groetjes

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +2

@vosje_09 

Hey hey!

 

Goh... Gek vind ik het niet echt... Het is een beetje raar? Ik zou wel deze keer een bh dragen! Ik neem aan dat je verder in je puberteit bent gekomen. Omdat je 2 maanden geleden zij dat je nog niet zo grote borsten hebt. Maar ik zou nu wel een bh of een topje dragen. Anders wordt het misschien een beetje akward. Voor de rest is het van de docent niet echt oké... Maar als jij je er goed bij voelt en de risico's wilt nemen. Dan moet je dat doen. Let wel op... Stel er komt iemand van de andere leerkrachten binnen? Of de jongens pakken weer je slipje af? Ik zou misschien je dan scheren? Stel je moet dit al doen. En ik zou een onderbroek aandoen die niet is als string ofzo. Ik weet ook niet precies hoeveel jaar je bent. Maar ik zou zeggen have fun! Fijne vakantie!

Reputatie 1
Badge +2

@vosje_09 


Doe wat Je wilt he het is u leven ma wees voorzichtig met wat je dan doet en aan hebt

Reputatie 5
Badge +3

Hee, bedankt voor alle reacties en adviezen. Ja het is natuurlijk een beetje gek, vandaar ook mijn vraag...Je kan je afvragen of een leraar dit wel of niet moet toelaten, maar ik vindt m echt ok en het maakt hem geen pedo ofzo.  Ik weet dat vorig jaar (bij een andere leraar) ook eens een jongen in zn boxer en shirt heeft gegymt (ik zat toen nog niet hier op school) dus ik ben ook weer niet de eerste…

Ik heb cup B, dus niet hele grote borsten. Misschien nu dan inderdaad maar met bh of een hempje aan, al vond ik het de vorige keer juist opwindend dat jongens mn blote borsten zagen. Maar goed, ik ben misschien een beetje gek,  sorry haha. En misschien zitten jongens er ook niet op te wachten…

Liefs Vosje

Reputatie 5
Badge +3

@lunatjeee.xoxo 
Dank je, ik ben al even 13...wel goede tip om voor de zekerheid even te scheren, je weet maar nooit.  Ik liep er toen een paar zelf uit te dagen dus beetje eigen schuld haha.

 

Liefs Vosje

Hee, bedankt voor alle reacties en adviezen. Ja het is natuurlijk een beetje gek, vandaar ook mijn vraag...Je kan je afvragen of een leraar dit wel of niet moet toelaten, maar ik vindt m echt ok en het maakt hem geen pedo ofzo.  Ik weet dat vorig jaar (bij een andere leraar) ook eens een jongen in zn boxer en shirt heeft gegymt (ik zat toen nog niet hier op school) dus ik ben ook weer niet de eerste… (…)

Liefs Vosje

Het gaat niet alleen om de leraar maar ook om andere leerlingen.  Ik zou het super ongemakkelijk vinden als een medeleerling in alleen een onderbroek mee zou gymmen. Zeker ook nog zonder bh en dat dan de onderbroek afgepakt wordt.  Dat hoort  gewoon niet op school

Reageer