Skip to main content
Vraag

gwn wat vraagjes ben benieuwd

• November 3, 2025
  • 3 reacties
  • 251 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo!

Ik ben een jongen en ik heb een paar vragen zowel aan jongens en aan meisjes

jongens: hoevaak trek je af, en op wat voor manier kom je klaar en heb je het er met anderen over? Ook ben ik benieuwd waar jullie het dan doen.

meisjes: ik ben gwn benieuwd, hoe grote cupmaat is normaal als je 14 bent als meisje? En hebben meiden het onder elkaar over hoe grote ze hebben? Vinden jullie het fijn om een bh te dragen, of is het niet fijn. En op wat voor manier gaan jullie slapen, heb je wel wat aan? 

3 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 3, 2025

Zijn al veel topics over maar ok. Ik doe het elke dag. 1 of 2 keer per dag. Meestal op bed. Ik doe het op de ‘normale’ manier, dus hand op en neer. 

• November 3, 2025

Hoi Syl.

Ellenlange vragenlijsten vul ik nooit in, maar dit soort topics wel. Ook al komen ze regelmatig voorbij.

Ik wissel in tempo, varieer met verschillende technieken. Daarmee  bedoel ik de voorhuid heen en weer schuiven, met linkerhand, rechterhand, daarna de handpalm draaien, weinig vingers, meerdere vingers, met twee handen. De eikel masseren met een of meerdere vingers etc. Ik houd van het steeds maar weer uitstellen van het moment. Hiervoor gebruik ik geen glijmiddel, wel spuug, en ik heb dus een voorhuid. Ik doe het in de slaapkamer, badkamer en soms buiten. De houding is afhankelijk van het moment. Ik doe het 2-3 per dag. In de ochtend een korte, hij staat er toch, haha. Dan s middags en /of s avonds de uitgebreide sessie. Tja, ik heb voorvocht en sperma.Ik kom altijd spuitend klaar, dit is ongeveer een halve eetlepel. Ehh, ik knoei boven mijn navel, als ik mij goed voel op mijn borstkas. Mijn "persoonlijk record" is de schouder.  Nee, ik praat er niet echt over met klasgenoten of vrienden.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.  :)  Hopelijk deel jij ook je ervaringen...

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 3, 2025

Hallo!

Hey ik ben 16 

meisjes: ik ben gwn benieuwd, hoe grote cupmaat is normaal als je 14 bent als meisje?

Die is DD

En hebben meiden het onder elkaar over hoe grote ze hebben?

Ja ik en mijn beste vriendenen

Vinden jullie het fijn om een bh te dragen, of is het niet fijn. 

Nou als ik thuis kom doe ik hem uit als niet meer weg ga

En op wat voor manier gaan jullie slapen, heb je wel wat aan? 

Meestal allen een string Of  een boxer aan van broer als wat kouder is dan een slaapjurkje aan en als ik bij mensen blijf slapen oook  en ook als wij mensen  hebben slapen doe ook aan voorkomt problemen als op de gang elkaar tegen komt  (is keer  gebeurt )