Gwn ff benieuwd ^_^

  • 25 April 2019
  • 5 reacties
  • 533 Bekeken

Badge +2
Hoii. Ik ben een meisje van dertien, heb haar op schouderlengte dat van nature donkerbruin is maar meestal in allerlei gekke kleuren zoals roze geverfd is. Ik heb bruine ogen en lange zwarte wimpers. Cup B, opzich wel een platte buik, en opzich wel een goede kont denk ik (krijg ik veel complimenten over...) en lange benen.

onzekerheden:
mijn hoektanden van de bovenste rij staan best ver omhoog dat vind ik echt heel lelijk :\
ik vind zelf mijn bovenbenen te dik
ik heb een goot litteken in mijn knieholte


en ik was ff benieuwd of mensen mijn uiterlijk raar vinden odpf juist mooi. Ik word best veel om mijn uiterlijk gepest. (Vooral door boys en daardoor durf ik mijn crush ook niet te vragen omdat hij me wss ook lelijk vind...)

5 reacties

Awwww arme jij.. ☹
Wat rot dat je gepest word met die litteken etc.

Ik heb wel paar tips voor je dat misschien je gaat helpen om misschien minder gepest worden...
Ik doe mijn best wat ik wat erop heb bedacht voor je litteken vooral.🙂

Tip(s): draag een goede (spijker) broek dat over je knieholte gaat en zo zie je het niet.
+ geen doorschijnend broeken dragen.
(Draag vooral zwart, dat helpt ook erg goed)

En als je broek(en) niet mooi genoeg vind.. kan je ze wel een beetje oppimpen, wat erg hip is als je een broek van spijker of zwarte stof die fijn is, pak je een middelmatige dikke witte of rode middelmatige stof uit, een lange streep en je doet iets van 7 cm breed ongeveer en van de boven kant van je broek naar waar je pijp van je broek stopt.
Aan de zijkant naai je of met een speciale lijm dat voor de goede stof die je hebt erop plakt aan de randjes van dat lange sliert stof iets van 7cm breed en van boven tot aan de pijp van je broek stopt erop plakt of naait.
En bij het naaieën moet je echt het beste de onzichtbare steek gebruiken en dubbele draad gebruiken voor aan de zijkanten van je broek.
+Je kan ook op YouTube vinden hoe je de onzichtbare steek kan naaien op je broek.

Maar als je nog niet weet hoe je kan naaieën, probeer dat maar op een lappie stof dat oud is niet word gebruikt meer van een andere kleding stuk.
En zorg ervoor dat je een ander kleur draad gebruikt voor op een oud lappje stof erop te naaieën.
Bijvoorbeeld: zwart stof of witte stof of grijs ofzo, geel of rood of licht groen draad gebruiken om ermee te oefenen.

Als je een zichtbare draad oefend op een andere kleur lappje, weet je wat je doet hoe je naaid.

Als je gym hebt, kan je ook een goede gymbroek aan trekken en gaat ook over je knieholte geen gaat en ook niks ervan ziet.

En je kan ook zeggen aan je gym juf of meester dat je een blessure hebt op je knie enzo, bal bla bla.

Zo kan je ook gym skippen😎

Hoopelijk heb je hier wat eraan voorlopig.

Groetjes Jade 🙂
Hoi hoi, ten eerste vind ik het heel jammer om te horen dat je gepest wordt. Ik snap dat je onzeker wordt van je litteken, maar bekijk het zo het is iets unieks wat niemand anders heeft en wat bij jou hoort. En loop er mee rond alsof het de monalisa is. Doe gewoon alsof het je niks boeit wat mensen zeggen dan houden ze wel op dan is de lol er zo vanaf. Nu over je boven benen. Ik weet natuurlijk niet hoe dik je boven benen zijn maar je kan je boven benen ook trainen ( moet je maar eens oefeningen opzoeken). Je hoeft je ook niet druk te maken over je tanden, want als het echt zo erg is geef het aan bij je tandarts en vraag of ze er iets mee kunnen. Voor de rest ben je volgens mij vrij zeker van jezelf en dat mag ook wel. Zoals het er staat lijk je mij echt een hele mooie meid. Veel succes!!

Kusjes😘
Hey ik ben een jongen

ik zou je niet te veel zorgen maken
je bent mooi zoals je bent❤️❤️
hoii, ben een jongen van 14 en vind het jouw uitelijk zoals ik het me voorstel gewoon mooi.😀

Ik vind mensen die er opvallen juist stoer. zelf vind ik het ook wel leuk om wat met mijn haar toe doen (niet qua verfen maar meer qua style) maar altijd als ik dan bij de kapper ben doe ik het toch niet.

je hoektanden zou ik me echt niet druk maken, weet niet, maar heb of moet je nog een beugel? zou kunnen helpen misschien. tegenwoordig heeft meer dan de helft van de jongeren in Nederland een beugel dus dat is absoluut niet raar.

iedereen heeft wel een litteken de 1 miss groter dan de ander en de ander heeft hem op een opvallendere plek maar het is heel normaal dat je een litteken hebt. ik snap dat je je er onzeker over kan voelen maar ik zou er niet teveel aandacht aan besteden. het is er nou eenmaal. ik vind littekens eigenlijk wel stoer staan (waardoor heb je het litteken gekregen, en hoe ziet hij eruit

je bovenbenen zijn denk ik gewoon een puberteit ding. meisjes krijgen gewoon dikkere bovenbenen (en heupen) in de puberteit. k'weet hier niet veel vanaf dus zou je miss kunnen googlen😅

ik zou gewoon jezelf blijven en je keuzes met wat je doet niet laten beinvloeden door het gepest, je onzekerheden zijn zoals hierboven heel normaal en moet je ook zeker niet laten versterken door het gepest. pesten maakt de meeste kinderen nog onzekerder over zichzelf en dat moet je niet laten gebeuren😉
Hee maak je niet zo druk om je uiterlijk. Je bent mooi zoals je bent.

Reageer