Vraag

Grote piemel of ....? (15 vragen)

  • 21 April 2024
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Dag allemaal, ik vroeg me af of het hebben van een grote penis belangrijk is. Hieronder staan 15 vragen  die telkens bestaan uit: een grote piemel of …. Jij zegt wat je fijner vindt. Alvast bedankt voor het invullen!

 

  1. Een grote piemel of een kleine piemel?
  2. Een grote piemel of een gemiddelde piemel?
  3. Een grote piemel of een kleine piemel die langer door kan gaan in bed?
  4. Een grote piemel of een sixpack?
  5. Een grote piemel of een gespierd iemand?
  6. Een grote piemel of een knappe gast met een gemiddelde/kleine piemel?
  7. Een grote piemel of een gast met een goed innerlijk met een kleine piemel?
  8. Een grote piemel of een fantasierijk iemand in bed?
  9. Een grote piemel of een leuk speeltje?
  10. Een grote piemel of  een gemiddelde dikke penis?
  11. Een grote piemel (met veel haar) of een gemiddelde penis zonder haar?
  12. Een grote piemel of een trio met 2 gemiddelde piemels?
  13. Een grote piemel of iemand met een gemiddelde piemel die aller voor je doet in bed?
  14. Een grote piemel die maar 1 keer per weeks seks wilt of een gemiddelde/kleine piemel die het vaker wilt doen?
  15. Een grote piemel of …. (deze mag je zelf invullen; wat vind jij belangrijker dan een grote lul?)

 

Bedankt voor het invullen!


2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Dag allemaal, ik vroeg me af of het hebben van een grote penis belangrijk is. Hieronder staan 15 vragen  die telkens bestaan uit: een grote piemel of …. Jij zegt wat je fijner vindt. Alvast bedankt voor het invullen!

 

  1. Een grote piemel of een kleine piemel?groot 
  2. Een grote piemel of een gemiddelde piemel?groot
  3. Een grote piemel of een kleine piemel die langer door kan gaan in bed?grote 
  4. Een grote piemel of een sixpack?sixpack
  5. Een grote piemel of een gespierd iemand?niet te gespierd 
  6. Een grote piemel of een knappe gast met een gemiddelde/kleine piemel?knappe gast 
  7. Een grote piemel of een gast met een goed innerlijk met een kleine piemel?
  8. Een grote piemel of een fantasierijk iemand in bed?fantasierijk iemand
  9. Een grote piemel of een leuk speeltje?grote piemel
  10. Een grote piemel of  een gemiddelde dikke penis?
  11. Een grote piemel (met veel haar) of een gemiddelde penis zonder haar?gemiddelde zonder
  12. Een grote piemel of een trio met 2 gemiddelde piemels?grote piemel
  13. Een grote piemel of iemand met een gemiddelde piemel die aller voor je doet in bed?gemiddelde 
  14. Een grote piemel die maar 1 keer per weeks seks wilt of een gemiddelde/kleine piemel die het vaker wilt doen?grote piemel ik wil ook niet al te veel sex
  15. Een grote piemel of …. (deze mag je zelf invullen; wat vind jij belangrijker dan een grote lul?)iemand leuk een lange penis is wel tof (zoals mijn vriendje 19cm) maar dat is wel echt groot liever 16cm

 

Bedankt voor het invullen!

 

Reputatie 5
Badge +4
  1. Een grote piemel of een kleine piemel? Grote
  2. Een grote piemel of een gemiddelde piemel? Gemiddelde 
  3. Een grote piemel of een kleine piemel die langer door kan gaan in bed? Kleine
  4. Een grote piemel of een sixpack? Sixpack
  5. Een grote piemel of een gespierd iemand? Gespierd 
  6. Een grote piemel of een knappe gast met een gemiddelde/kleine piemel? Knappe gast
  7. Een grote piemel of een gast met een goed innerlijk met een kleine piemel? Met een goed innerlijk 
  8. Een grote piemel of een fantasierijk iemand in bed? Fantasierijk
  9. Een grote piemel of een leuk speeltje? Leuk spelletje 
  10. Een grote piemel of  een gemiddelde dikke penis? Gemiddelde 
  11. Een grote piemel (met veel haar) of een gemiddelde penis zonder haar? Zonder haar
  12. Een grote piemel of een trio met 2 gemiddelde piemels? Trio
  13. Een grote piemel of iemand met een gemiddelde piemel die aller voor je doet in bed? Gemiddelde
  14. Een grote piemel die maar 1 keer per weeks seks wilt of een gemiddelde/kleine piemel die het vaker wilt doen? Gemiddelde/kleine
  15. Een grote piemel of …. (deze mag je zelf invullen; wat vind jij belangrijker dan een grote lul?) Niet te groot, kaal, strakke ballen, onbesneden en liefst nog een voorhuid

 

Reageer