Skip to main content
Vraag

grote piemel

• October 1, 2025
  • 9 reacties
  • 604 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hooi ik ben bijna 15 en ik heb echt een hele grote piemel voor mijn leeftijd..

slap is ie 12 cm en stijf bijna 20cm, zelf vind ik het heel geil maar in de kleedkamer voor gym krijg ik steeds een stijfe en schaam ik me. want dan kijk ik steeds naar de onderbroek en naar hoe grote bobbel hun hebben(hun hebben wel veel kleiner) maar alsnog ben ik daar gevoelig voor ik ben bi ik zie geen rela met een jongen maar zou wel een keer seks willen maar ik beeld het me in. 

maar ik ben dus gevoelig voor jongen en heb een te grote piemel voor mijn leeftijd. is dat normaal?

9 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Als je je echt zorgen maakt zou je naar de huisarts kunnen gaan wellicht? Met zorgen maken bedoel ik dus, of je denkt dat hij te groot is voor je leeftijd.

xx liefs Wolf 🐺

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 2, 2025

Iedereen is anders hè

Maak je geen zorgen

• October 2, 2025

Als je je echt zorgen maakt zou je naar de huisarts kunnen gaan wellicht? Met zorgen maken bedoel ik dus, of je denkt dat hij te groot is voor je leeftijd.

xx liefs Wolf 🐺

Wat kan een huisarts hieraan doen??

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 2, 2025

Echt niks om je zorgen over te maken. 

Naar de huisarts lijkt mij voor nu in principe ook niet nodig. 

Je piemel is inderdaad best groot voor een 14 jarige jongen, maar het zijn gewoon hele normale piemel lengtes. Dus ik zou er niet vanuitgaan dat het een gezondheidsrisico is, je bent er gewoon vroeg bij. En 15/16 is toch wel een beetje de leeftijd dat het moet gebeuren, als je nou op je 10e al zo'n apparaat hebt hangen moet je er misschien inderdaad is naar laten kijken, maar als je bijna 15 bent is het ook weer niet zo gek. Iemand in de klas moet de eerste zijn, dat ben jij dan nu, binnen een paar maanden zullen er echt wel meer gaan groeien. 

Jij zit je nu te schamen omdat die van jou groter is, maar waarschijnlijk schamen anderen zich juist voor jou omdat zij nog zo'n kleine hebben. Probeer die schaamte naast je neer te leggen want uiteindelijk schiet niemand er wat mee op. Als het lukt gewoon lekker met elkaar over praten en die taboe doorbreken, dan is er niks meer aan de hand. En anders nog ff een paar maandjes volhouden totdat er meer beginnen te groeien, dan ben je in elk geval niet meer de enige. Je zou tot die tijd andere onderbroeken kunnen proberen waarin het wat minder opvalt. Maatje groter of met compressie er in bijvoorbeeld.

Heb je altijd al een grotere gehad als je leeftijdsgenoten? Als het niet is dat jij eerder begon met groeien, maar jouw piemel echt veel groter is zou ik wel ff in de gaten houden dat ie wel een keer stopt met groeien, en anders uiteindelijk wel een keer naar de huisarts. Een piemel van 30+, cm wordt wel echt onhandig denk ik.

• October 2, 2025

Ey, wil je geen stijve? Denk dan aan iets lelijks denk ik. Je wil dit vertellen. ok mooi. Heb je geen control over je stijve, bijzonder. Tik er op geven miss?  Ik heb geen ervaring met piems maar dacht dat je het wel kon beheersen. 20 cm lijkt mij erg veel op 15. Greetz K. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 2, 2025

Echt niks om je zorgen over te maken. 

Naar de huisarts lijkt mij voor nu in principe ook niet nodig. 

Je piemel is inderdaad best groot voor een 14 jarige jongen, maar het zijn gewoon hele normale piemel lengtes. Dus ik zou er niet vanuitgaan dat het een gezondheidsrisico is, je bent er gewoon vroeg bij. En 15/16 is toch wel een beetje de leeftijd dat het moet gebeuren, als je nou op je 10e al zo'n apparaat hebt hangen moet je er misschien inderdaad is naar laten kijken, maar als je bijna 15 bent is het ook weer niet zo gek. Iemand in de klas moet de eerste zijn, dat ben jij dan nu, binnen een paar maanden zullen er echt wel meer gaan groeien. 

Jij zit je nu te schamen omdat die van jou groter is, maar waarschijnlijk schamen anderen zich juist voor jou omdat zij nog zo'n kleine hebben. Probeer die schaamte naast je neer te leggen want uiteindelijk schiet niemand er wat mee op. Als het lukt gewoon lekker met elkaar over praten en die taboe doorbreken, dan is er niks meer aan de hand. En anders nog ff een paar maandjes volhouden totdat er meer beginnen te groeien, dan ben je in elk geval niet meer de enige. Je zou tot die tijd andere onderbroeken kunnen proberen waarin het wat minder opvalt. Maatje groter of met compressie er in bijvoorbeeld.

Heb je altijd al een grotere gehad als je leeftijdsgenoten? Als het niet is dat jij eerder begon met groeien, maar jouw piemel echt veel groter is zou ik wel ff in de gaten houden dat ie wel een keer stopt met groeien, en anders uiteindelijk wel een keer naar de huisarts. Een piemel van 30+, cm wordt wel echt onhandig denk ik.

ja ik heb eigenlijk altijd een grotere maar ja opzich aan de ene kant is het ook wel geil maar de andere kant

• October 3, 2025

@annoniemetjeee  meet je hem wel goed?

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 3, 2025

Wat kan een huisarts hieraan doen??

Tja geen idee. Wellicht advies geven over hoe je met zo iets omgaat. Of als het echt extreem is een penis verkleining. Maar ik denk niet dat je dat mag doen als je nog kind bent.

xx liefs Wolf 🐺

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 3, 2025

Idd zoals ​@Aubien zei meet je het wel goed op?

Als je verkeerd meet kan dat veel verklaren.