Vraag

Grote Piemel

  • 19 July 2017
  • 31 reacties
  • 12299 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal ik ben een jongen van 15 en heb een vraagje.
Het valt me de laatste tijd op dat ik een mega grote piemel heb en ik vraag me af of dat wel klopt.
Ik ben (donker) en weet niet of dat er mee te maken heeft en heb ook veel zin in seks namelijk.
Heb ik een te grote piemel? Hij is stijf namelijk 17cm en ik ben maar 15! Of ben ik gewoon
geslachts rijp ofz? Laat het me weten.

31 reacties

moet je trots op zijn m'n jongen
17 cm valt mee.. Ik ben blank en heb eentje van 19 cm.
Ik ben 15 heb 17cm ik ben een lightskin. 17 is wel groot veel jongens hebben rond de 13-14
Een normale grootte, kan je goed gebruik van maken.
Hoe groot is die van jou dan.. Machoballer?? Weet niet of je weet maar de vagina diepte van jonge meisjes is minder wijd en diep dan een vrouw. Heb jij jouw gereedschap tussen je benen wel eens gebruikt en hoe oud ben je. ?
Als je ergens over wilt praten contact me dan even ik kan je overal mee helpen
Hoi Metmijpraten,
Het is niet de bedoeling op dit forum om persoonsgegevens uit te wisselen.
Groetjes Suus
Het lijkt mij wel dat je geslachtsrijp bent , het is groot maar niet te groot volgens mij en het zou inderdaad kunnen dat je afkomst invloed heeft op de lengte.
Geslachtsrijp ben je al als er sperma uit je penis komt. Heeft niks met de lengte te maken. Ik zie volwassen mannen onder de douche die een kleintje hebben en jongens van 13 jaar met een grote. En niet alle Afrikanen hebben een heel lange. Ook blanken hebben ook grote dicks van 21 cm.
Heb je ook al sperma?
Ik had al sperma met 11 jaar en een paar maanden.. ik zat in groep 8 . Ben nu 16 jaar.
Ik heb er een vam 11 cm en ik ben 13 bijna 14 is dat te klein? (Ik ben 25% indo en 75% Nederlander) ??
Het valt me op dat ongeveer 90% van de jongens op het forum van de kindertelefoon bovengemiddeld lange piemels hebben, best grappig om te zien dat iedereen houdt van opscheppen.
@Sinterbaas
Je moet er niet veel van verwachten, met name niet omdat vele er onzeker over zijn.
Zoals er volwassen mannen een kleintje kunnen hebben van 10 cn in erectie is het ook normaal dat een jongen van 14 eentje heeft al van 18 cm stijf. Het hangt ook af hoe vroeg je begint te puberen. Ik had al met 11 jaar schaamhaar en 6 maanden later de eerste zaadlozing. Mijn piemel was met 13 jaar al 15 cm en met 16 jaar 19 cm.
Ik heb denk ik 13/14 cm stijf
En ik ben 15
" is het ook normaal dat een jongen van 14 eentje heeft al van 18 cm stijf. "

Nou, nee.
Het gemiddelde is "normaal" ,omdat de meeste mensen daar in de buurt zitten, het is de norm.
Als je daar ver buiten valt is het "niet normaal".
Echt niet man! Het menspersoon ik zit op boksen en voetbal. Ik heb echt wel Antillianen en jongens uit Kenia met een heel lange zwarte penis van geschat 14 cm slap onder de douches. Een van die jongen had een spontane erectie van echt wel meer dan 21 cm ( hij is 15 jaar ) Liep ie met een ODOL de kleedkamer in te showen. En dit is geen opscheppen hoor. Je hebt 14 jarige jongens die nog een piemel hebben maar er zijn er echt wel met een grote dikke mannenlul. Had ook met ras te maken. En heeft jouw vader een heel lange dan is het biologische gezien de kans dat jij dat ook hebt...
Ik heb een vraag ik ben net 13 en heb een penis stijf 16cm is dit normaal
Ik heb een vraagje ben 13 en heb een penis 19cm stijf is dit normaal
Volgendsmij is dat heel groot voor je leeftijd
Badge

Kijk, ik zit met 22cm (bloedpaal) tussen mijn benen. Grootte is niet zo belangrijk. Je moet er ook wat mee kunnen. Ik zou me dus niet teveel zorgen maken over grootte. ;) Tip van Flip. 

@ Anonymous

 

jij ben bruin en meestal heeft bruine mensen langer ken iemand die 9 jaar is en heef 18,8cm hij heeft getoont iemznd die ik ken

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Badge

je moet echt trots zijn de mijn is 15/16 maar

Reageer