Vraag

Grote penis

  • 29 August 2017
  • 11 reacties
  • 590 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn kleine lul is stijf 6.4 cm en ik ben 16 is dit normaal

11 reacties

Nee dit is niet normaal nee ik ben 13 heb er een van 13 cm maar die van ons groeit nog geloof me!

Gr. BadBoy13
Hi Tom100,

het lijkt me wat kleiner dan gemiddeld, maar de vraag is ook "hoe ver ben je in de puberteit?". Heb je al schaamhaar, zijn je ballen al gegroeid, heb je okselhaar of op andere plekken, wat is je lichaamslengte en ben je de laatste tijd (maanden/jaren) flink gegroeid, dus groeispurt enzo. Pas dan kun je er iets meer van zeggen, over de grootte van je piemel.

groetjes,
M&M's
Ik heb een groeispurt gehad ik heb een beetje okselhaar en veel Balhaar maar da heb ik geschoren en mijn balen zijn ook al gegroeit
Het lijkt er wel op dat je al in de puberteit bent, dus bij de meeste jongens zou de piemel ook wel wat mee moeten groeien. Misschien is het verstandig om eens naar de huisarts te gaan. Die kan er vast wel iets meer over vertellen of je verder onderzoeken en je dan vertellen hoe groot de kans is dat je piemel nog groter wordt.
Danku
Danku voor je tips
Graag gedaan.

Nog een vraagje: heb je al sperma als je jezelf aftrekt of met iemand anders sekst?
Soms is het ook wel eens bij jongens dat als er wat overgewicht is dat je piemel kleiner lijkt, omdat die dan een beetje verstopt zit, maar weet niet of je overgewicht hebt?
Ik heb sperma als ik me zelf aftrek en ik heb geen overgewicht
Als je ook al sperma hebt en geen overgewicht, dan weet ik niet waarom jouw piemel wat kleiner als gemiddeld is. Als die groter was geweest als gemiddeld had ik het trouwens ook niet geweten. We zijn allemaal verschillend, dus ja. Misschien kan je huisarts je er verder iets over vertellen/ Maar alles werkt wel volgens mij en je kunt dus wel seks hebben
Ok bedankt
Maten van penissen verschillen enorm dus het is niet raar. die van mij is ook niet zo groot maar die van mij moet nog groeien want ik ben pas 13

Reageer