Vraag

Groepskleedkamer

  • 12 July 2020
  • 4 reacties
  • 1317 Bekeken

Badge

1. Hallo, Ik ga binnen kort naar Center Parks  is daar een groepskleedkamer? Ik zou graag mn piemel met die van andere jongens willen vergelijken.

  1. Heeft iemand ervaring met een groepskleedkamer? (+verhaal erbij)

 

-bericht aangepast door De Kindertelefoon wegens anonimiteit-


4 reacties

Hallo Timpie

 

Volgens mijn zijn die er maar ik weet niet meer precies waar laat het even weten of het is gelukt 

gr, Dani

Hey Timpie

 

Op die plek ben ik nog nooit geweest, maar ik vermoed dat er zowel individuele als groepskleedkamers zullen zijn. De individuele worden volgens mij meer gebruikt door gezinnen of vrienden die komen zwemmen, terwijl de groepskleedkamers eerder zullen voorbehouden worden voor scholen of jeugdbewegingen die in groep naar die plek toe komen. 

 

Ga je met je gezin, in groep of wat anders? Met vrienden zou je namelijk voorzichtig kunnen vragen of ze zin hebben om elkaar eens te bekijken. Tussen sommige vrienden, die een goede band hebben bijvoorbeeld, kan dat gewoon. Heb je echter het vermoeden dat je vrienden vervelende opmerkingen gaan maken om jouw verzoek, vraag je het misschien beter niet. 

 

Als je in de groepskleedkamer terecht zou komen, zou ik niet onbeleefd gaan staren. Da’s namelijk niet fijn voor de jongens bij je in de kleedkamer. Ze zouden zich er ongemakkelijk door kunnen gaan voelen. Als je echter wat jongens in de kleedkamer zou kennen, zou je kunnen bespreken of ze eventueel open staan voor wat vergelijken. Durf je niets te vragen, kan het volgens mij geen kwaad om snel eens je blik links en rechts te werpen, zolang je niemand een ongemakkelijk gevoel bezorgt. 

 

Op zich snap ik je nieuwsgierigheid, maar vind ik het wel van belang dat je begrijpt dat iedereen, en iedereens lichaam, gewoon anders is. Het is bijvoorbeeld niet de bedoeling dat jij je onzeker gaat voelen omdat je lichaam er wat anders uitziet dan dat van de meeste jongens. Ik vermoed dat jij gewoon prima in orde bent. 

 

Gr. Kenshin

Heyy

Bij de censterparcs ik België zijn er altijd groepskleedkamers. Ik weet wel niet of je die kunt gebruiken als je geen school of jeugdbeweging bent. 

Ik weet dus niet of je met vrienden gaat of het georganiseerd is van een jeugdbeweging ofzo. Als het met vrienden is denk ik niet dat je groepskleedkamers kan gebruiken.

Groetjs

Reputatie 2
Badge +2

Ik zou er niet te veel van verwachten. 

Mensen voeden tegenwoordig erg preuts op vooral jongeren daarom kleden zich liever apart om.

 

Laatste keer dat ik een gezamenlijke open kleedruimte room tegenkwam was in Oostenrijk, heb daar trouwens weinigs interessants gezien maar ben zelf wel naakt gegaan.

Reageer