Vraag

Groeit mijn slappe penis nog?

  • 24 July 2020
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zelf ben ik erg onzeker over de lengte van mijn penis in slappe toestand (8,1cm). Ik ben 15 jaar. Ik vraag me altijd of hoe lang de penis in slappe toestand van leeftijdsgenoten is. 
 

Hoe moet ik mijn penis in mijn onderbroek dragen?

Meestal zie je de penis bij andere jongens hee goed in de onderbroek. Bij mij niet, weet iemand waarom. Te grote onderbroek?


5 reacties

Hoi c_a,

 

je hoeft niet onzeker te zijn over je pik want het helpt toch niets. Of hij nu wel of niet gemiddelt is Maakt niets uit want hij wotd er toch niet langer of korter van. Je moet niet zo onzeker zijn maar dat komt waarschijnlijk door de puberteit. Voor de rest zou ik niet spieken naar andere jongens hun piemels in hun onderbroeken want dat is niet echt netjes. Tenzij je natuurlijk homo bent. Je zou ook een sok bij je onderbroek kunnen doen om hen groter te laten lijken

Hoi c_a,

 

je hoeft niet onzeker te zijn over je pik want het helpt toch niets. Of hij nu wel of niet gemiddelt is Maakt niets uit want hij wotd er toch niet langer of korter van. Je moet niet zo onzeker zijn maar dat komt waarschijnlijk door de puberteit. Voor de rest zou ik niet spieken naar andere jongens hun piemels in hun onderbroeken want dat is niet echt netjes. Tenzij je natuurlijk homo bent. Je zou ook een sok bij je onderbroek kunnen doen om hen groter te laten lijken

Bedankt voor je reactie, een sok voor mijn onderbroek doe ik niet hoor. Het was de vraag of mijn penis nog gaat groeien in de aankomende jaren. Nee homo ben ik niet hoor, heb niks tegen die mensen hoor!

Hey,

 

Je hoeft je daar geen zorgen over te maken hoor! 

Je zit nog in de pubertijd dus hij groeit vast nog wel.

 

Tips kan ik niet geven. Sorry. 

Gewoon geduld hebben en dan komt de rest wel.

Hopelijk helpt dit.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Heyy

Aangezien je pas 15 bent zal je penis wrs nog groeien.

Mijn penis is 9cm slap

Hoe je je penis in je onderbroek legt is aan jou de keuze. Ik heb hem vaak rechts liggen. Is net wat je chill vindt.

Dat je penis er niet zo groot uitziet in je onderbroek is misschien omdat je grote onderbroeken draagt. Als jij het zo chill vindt moet je het zo houden hoor. Dat je een beetje kijkt naar anderen hun penis is normaal hoor! Dat hoort bij de puberteit.

Groetjs

 
(onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon)

Dankje voor je reactie. Zijn strakke onderbroeken niet slecht voor je penisgroei? 

Reageer