Skip to main content
Vraag

groeit mijn penis nog

• November 9, 2024
  • 4 reacties
  • 321 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben nu 15 en mijn penis is 22cm hij is begonnen met groeien op mijn 11 van toen ging ik van 12 naar 15cm en ja nu ben ik 22 cm ik weet dat dit groot zat is maar groeit hij nog groter denken jullie?

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6 (Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum)

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 9, 2024

Dat weten wij natuurlijk niet Peter! 22 cm is wel heel groot hoor. Hoeveel is je lul van boven? van je buik tot het puntje van je eikel? 

ikbengwnlekkerannoniem
Forum|alt.badge.img

Meestal zal je penis in de puberteit blijven groeien ik denk dat je de spurt al wel gehad hebt, maar hij zal niet kleiner worden! Ik heb zelf ook 22 cm en ben ook 15 maar van mij mag ie nog wel wat groter hoor!

• November 3, 2025

Dat is afwachten Peter. Je puberteit begon vroeg. vermoedelijk zit je ongeveer aan de max qua lengte.  Een garantie heb ik wel voor je: Je piemel blijft niet doorgroeien. Dit stopt echt op een gegeven moment.  :)

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 7, 2025

Ja, de puberteit duurt vaak 3-6 jaar dus hij blijft waarschijnlijk niet heel lang meer doorgroeien. Bij mij begon dat op mn 12e en ik ben nu 14 en hij 18 cm dus hij groeit waarschijnlijk nog wel door bij mij