Skip to main content

GreyRomantic/Grey AroAce

• October 6, 2025
  • 8 reacties
  • 228 Bekeken

Two Time
Forum|alt.badge.img+1

Hoi Hoiii! Ik ben 12, ik ben nog nooit verliefd geweest, Toen ik een keer op het internet aan ’t scrollen was zag ik iets met Greyromantic staan. Toen deed ik wat onderzoek en ik vond het heel erg op mij lijken. Maar ik ben pas 12, Kan ik al GreyRomantic/GreyAroAce zijn?

8 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 7, 2025

@CheezeWizard ik weet niet wat dat inhoudt…

Wat is Greyromantic dan?

En je kan het vast wel weten op je 12e, dat is juist fijn toch! Dan hoef je niet te twijfelen

XXX Yusa 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

Hoi hoii ​@CheezeWizard! 😊

Ja hoor, je mag dat nu al voelen en denken! 💖 Je bent nooit "te jong" om na te denken over wie je bent en wat bij je past. Als je je herkent in Greyromantic of Grey-AroAce (dat je bijna nooit verliefd of aangetrokken tot iemand bent), dan is dat helemaal oké. Sommige mensen weten het al vroeg, anderen pas later, alles is goed! 🌈 Je hoeft niks te haasten of zeker te weten. Je bent gewoon jij, en dat is helemaal goed zo 🫶💫

xx liefs Wolf 🐺

Two Time
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 8, 2025

Dankjewel ​@Wolf <33

Two Time
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 8, 2025

Grey romantic betekent dat je bijna nooit/ nooit aangetrokken voelt door iemand :) 
Hope this helps! 

xoxo CheezeWizard 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 9, 2025

Oh ok ​@CheezeWizard bedankt voor de uitleg.

Het is echt helemaal OK om dat nu al te weten, het is juist handig dat je niet jaren hoeft te twijfelen.

Ik vind trouwens de kleuren hartjes van je handtekening echt leuk 😆 

Maar omdat je Greyromantic bent, heb je dan wel óóit iemand leuk gevonden? Ik ben gewoon nieuwsgierig.

Liefs,

XXX Yusa 

Two Time
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 9, 2025

@Yusa  Dankjewel! En ik heb ooit een hele kleine crush op iemand gehad, maar die was na een week al weg 

:3

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 10, 2025

@CheezeWizard kleine crushes heb ik ook wel hoor! Ik was laatst 2 week verliefd op iemand en daarna gewoon vergeten XD

Liefs, 

XXX Yusa 

Two Time
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 12, 2025

@Yusa   Oh hahaha XD

-CheezeWizard