Skip to main content
Vraag

grensoverschrijdend gedrag

• June 9, 2026
  • 20 reacties
  • 859 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Kan ik hier iets delen over grensoverschrijdend gedrag van mijn turn trainer?

20 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 10, 2026

Ik denk van wel, als het tenminste te maken heeft met seksualiteit, anders moet je ergens anders op dit forum zoeken.

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • June 10, 2026

Hoi ​@Yael2367 ,

ja zeker kan je dat hier delen. Op het forum kan je schrijven over alles wat jou bezig houdt, dus ook over grensoverschrijdend gedrag van iemand anders. Wie weet krijg je goede tips of steun van andere forumgebruikers.

Als je zeker wil weten wat er wel en niet de bedoeling is, dan kan je de forumregels nog even nalezen: Forumregels | Kindertelefoon Community

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 10, 2026

Hey, Ja dat kan natuurlijk. Als je iets wilt vertellen en reacties of tips wilt zit je op dit forum precies goed.

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 10, 2026

Hey nou ik doe op best wel hoog niveau turnen.  En op 3 avonden heb ik privé training en daar zijn een aantal  dingen gebeurd. Het begon met opmerkingen maken over mijn lichaam met het douchen is hij namelijk altijd in de kleedkamer en dan zegt die van zo zo  lekker gespierd hé. En ook over mijn piemel dat die er goed uitziet. Nu zei hij laatst bij de training dat ik me shirt uit moest laten zo kon hij zien welke spieren ik aanspande. Toen moest ik situps doen. Nouja wat er toen gebeurde hij zat op me voeten en wreef eerst over me buik heen en stopte daarna zijn hand in mijn onderbroek. Ik verstijfde helemaal en toen heeft die mij afgetrokken. Ik ben bang om er weer heen te gaan en vertellen is ook lastig 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 11, 2026

yael, dit had hij niet moeten doen. ook al kreeg je omdat hij met zijn hand in je broek ging en je piemel aanraakte waarschijnlijk een stijve piemel. hij dacht misschien dat je dat wel wilde omdat je piemel stijf was, maar daar kon je niks aan doen. ook al kwam er misschien als je dat al hebt sperma uit je piemel  omdat het een lekker gevoel was mag hij dit niet doen. weet je of hij meer piemels aanraakt. zit er een deur in de douche of niet omdat hij zei dat je een mooie piemel hebt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 11, 2026

Hey bij het douchen komt hij soms binnenlopen.  En dan ziet hij het dus. Hij wreef over me buik en toen hij in mijn onderbroek ging werd mijn piemel stijf. Hij zei je vind het lekker hè maar ik verstijfde gewoon helemaal.  Hij zit me nu steeds te appen met wat hij de volgende keer met mij wilt doen. En ook stuurt hij foto’s van mijn naar mij. Als ik bijvoorbeeld in mijn onderbroek sta wat hij met mij zou willen doen. En dat ik er lekker uit zie. Ik ben bang dat hij ook naaktfoto’s van mij heeft…

Gulden
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 11, 2026

hey, ga hiermee naar je ouders en naar de politie. dit kan echt niet. hier kan hij voor de gevangenis in

Ab W
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • June 11, 2026

Hoi  Yael2367

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat een volwassene seksuele handelingen bij jou  heeft gedaan . We snappen dat het iets is wat jij niet wilt. Het is een zorgelijke situatie wanneer je niet gewenste intimiteit hebt met een volwassene. Je hebt gelijk, dit gaat heel veel grenzen over. Blijf verder uit de buurt van die persoon.

Je bent waarschijnlijk lid van de turnbond, die hebben als het goed is vertrouwenspersonen waar je dit kunt melden. Je kunt contact opnemen met de Turnbond (KNGU) Ook jouw eigen vereniging moet dit soort vertrouwenspersonen hebben die je ook via een website zou kunnen vinden. Als je dit te spannend vind of je weet niet goed hoe of wat kan je contact opnemen met de Kindertelefoon. 

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Dit is iets dat echt zo snel mogelijk moet ophouden, ook bij sporten moet je veilig zijn. 

Heel veel sterkte en hopelijk kom je te zijner tijd in de turn-top.

Ab W

PS Bewaar appjes en mailtjes die je krijgt, dit is eventueel bewijsmateriaal.

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 12, 2026

yael, ik weet niet wat er in die appjes allemaal staat wat hij allemaal met je wil doen, maar bewaar die wel. weet je of hij bij nog meer jongens hun piemel aanraakt of aftrekt, kijk dan of je met hun kan praten. en anders ga je niet meer douchen ook al is dat niet zo fris, of je gaat met je blote billen naar hem toestaan zodat hij dan je piemel niet kan zien als hij niet mee doucht in ieder geval.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 12, 2026

Hi ik heb stiekem in zijn telefoon kunnen kijken. Ik kan niet vinden dat hij dit ook met andere jongens doet. Ook heb ik vandaag mijn telefoon aangezet en dan een geluids opname van de gymles en in de kleedkamer. Er is wel weer iets gebeurd maar alles staat nu eigenlijk op een geluidsopname. Zal dit genoeg bewijs zijn? 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 12, 2026

hey yael, ik ga je hier nu een hele waslijst geven wat je moet doen (supersaai, ik weet het, maar het moet wel.)

1. maak screenshots van de appjes, mails, al dat soort dingen. zorg dat je elk appje, mailtje, elk contact met hem hebt vastgelegd.
  2. ga met dit bewijs naar de politie. doe aangifte van grensoverschrijdend gedrag.
  3. zorg dat je verhaal de volledgie waarheid is. geen tikje leugens, dit kan de eventuele rechtzaak beeindigen in zijn voordeel.
  4. neem geen contact met hem op.
  5. er is na dit moment niks anders dat je kan doen dan hopen en het juiste doen. als er een rechtzaak komt, heb je een grote winkans aangezien je de waarheid aan jouw kant heb staan.

succes en ik hoop dat je hier wat mee kan.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 13, 2026

Hi, dit is ontoelaatbaar. Ik hoop dat je alle goede adviezen hier volgt en ook dat je de raad aanneemt om zo gauw mogelijk te stoppen daar. Deze figuur moet gestopt en vervolgd worden en jij geholpen en gesteund. Veel sterkte. 

Groetjes K

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 13, 2026

yael, probeer zoveel mogelijk bewijs te verzamelen als hij aan jou piemel zit en misschien van andere jongens. misschien kan je ook filmpjes maken als hij misschien dingen bij je doet die je niet wilt ook al reageert je piemel erop. het moet wel goed bewijs zijn en misschien niet van 1 keer. wat voor geluidsopname heb je nu dan opgenomen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 13, 2026

Hey toen ik in de kleedkamer was na de training heb ik de geluidsopname aangezet. Hierna kwam hij binnen en  kon je dus horen wat hij zei en wat hij deed bij mij. 

Forum|alt.badge.img+1

Jeetje! Ga naar de politie en vertel dit aan een volwassenen! Ik wens je megaveel sterkte! 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 15, 2026

Ga nu naar de politie!!!

Hij had dit niet mogen doen en zal het ook nooit meer doen als je naar de politie gaat. Al het bewijs staat achter je, vooral als je screenshots van die chat hebt. Laat bij de politie de geluidopname(s) horen en laat de screenshots zien. Dan heb jij gedaan wat je kon en nemen de volwassenen het van je over. 

Wij staan allemaal achter je. Veel succes

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 15, 2026

Hey allemaal ik heb het verteld aan me ouders. We zijn gelijk naar de politie gegaan en al het bewijs aangeleverd.  Ik hou jullie op de hoogte hoe het verder afloopt 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 16, 2026

yael, goed gedaan erg knap en stoer van je, je bent een groot voorbeeld voor anderen en misschien heb je ook andere jongens geholpen. hopelijk krijgt hij een lange straf maar ik vind de straffen meestal te laag voor verschillende overtredingen en ook voor sex dingen die je niet wil. hou ons op de hoogte zodat we ervan kunnen leren.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 17, 2026

Hoi hij heeft gedaan waar ik bang voor was vandaag kreeg ik een naaktfoto doorgestuurd van mezelf die op sociaal media te zien is.. de foto gaat nu binnen mijn hele school rond.  En heb vandaag al meerdere appjes gehad…

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 18, 2026

yael, wat een laffe streek zeg. maar is het een foto die hij gemaakt heeft van je billen of piemel of is die foto ergens anders stiekem gemaakt, want je weet misschien niet zeker of hij er iets mee te maken heeft. als het om je billen gaat is het misschien minder erg maar toch het mag niet. bewaar ook het appje met de blootfoto, weet niet of dat door iemand anders is gestuurd.