Hoi ik ben een jongen van 14 en ik val op jongens ik ben niet uit de kast ik heb dus een vriend van me die ik al een tijdje ken hij is echt lekker en ik fantaseer vaak op hem en dan trek ik daar op af maar hij is dus een paar dagen geleden uit de kast gekomen maar hoe laat ik hem weten dat ik met hem iets wil doen en hem leuk vind zonder zelf uit de kast te komen enzo kan iemand me helpen vraag gerust vragen en deel jouw ervaring hier mee
Bladzijde 1 / 1
Hoi, zelf vind ik homo zijn een slecht iets, maar ik vind wel dat iedereen de liefde mag bedrijven met elkaar. als je homo bent dan vind ik dat je gewoon voor je zelf kan opkomen en aan hem vragen of hij seks wilt hebben. Ik zou wel een condoom halen want anders kan je volgensmij een soa krijgen, en dan zit er misschien stukjes stront op je lul en dat is smerig. Hopelijk heb ik je hiermee geholpen.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 3: plaats op het forum *een persoonsgegevens (zoals je woonplaats).
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.