Skip to main content

Hallo ik ben een jongen 13 jaar ik wil dust luiers kopen omdat dat me geil lijkt maar wat zijn goedkope luiers die mij passen

Ik zou drynites aanraden, die zijn zowieso bij de kruidvat te koop en soms ook in de supermarkt. 

Één pak kost €7,50 en daar zitten er 9 in. Er zijn ook wel wat goedkopere luiers maar die zijn over het algemeen van lagere prijs/qualiteit verhouding en moeilijker verkrijgbaar.


Je kan bij kruitvat ook huismerk luiers maat 7 xxl halen, die zijn vrij groot heb ik ook aangehad... een maand geleden voor het laats, maar toen paste ik ze nog (k ben 13).


-onnodige quote verwijderd-

Hoi ik wil die graag ook kopen maar ik weet niet of ik ze pas. Hoe lang ben je als ik vragen mag? En hoe heb je ze gekocht?? Bijv geld gepint of zelfscan


Hey @Anoniem4772 drynites passen altijd wel ik ben 1,90 en weeg 70 kilo en de luiers passen me nog goed! Ik koop ze gewoon bij de kassa bij de Etos want daar is het altijd rustig!


Hoi @King2008  ik ben best wel klein namelijk 1,52 en ik weeg iets van 38 kg denk je dat ik normale kruidvat luiers zou passen van maat 7, dat is de grootste maat..


Hoi  ANoyNIEM222, ik zou graag weten of je ook in een drynites luier kan poepen?

 


Hoi Anoniem1273637, ik ben een meisje, ongeveer 155 cm lang en 47 kilo. Denk je dat ik ook de luiers van de kruidvat maat 7 xxl ka  gebruiken?


Hoi Anoniem1273637, ik ben een meisje, ongeveer 155 cm lang en 47 kilo. Denk je dat ik ook de luiers van de kruidvat maat 7 xxl ka  gebruiken?

Hoi ALA, ik heb zelf de kruidvat luier maat 7 gehaald en ze passen best goed. Ik zit nu zelf te kijken naar Pampers maat 8, want ik vond de kruidvat luiers best dun en ik denk dat een wat duurder merk zoals Pampers net wat dikker is.


Reageer