Skip to main content
Vraag

goede sites om fwb te vinden

• November 3, 2025
  • 7 reacties
  • 837 Bekeken

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2

Iemand die weet hoe ik als 17 jarige een fwb kan vinden op Snapchat of een andere site (als je een site kent)

7 reacties

• November 3, 2025

Beste ananas. Ik raad het je af om een FWB te zoeken via social media of websites. De kans dat je een perverse volwassenen ontmoet is heel erg groot. Probeer het via een beveiligde jongeren gay site. Of de plaatselijke gay uitgaans avonden, speciaal voor jongeren. Om daar leuke jongens te leren kennen. Immers "What you see is what you get". Misschien dat je iemand ontmoet die hier voor open staat. 

Please volg je verstand en blijft veilig, beloofd?

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 4, 2025

Nou ik denk dat dat soort sites 18+ zijn. Ik denk dat je beter op zoek kan naar een lieve vriend(in)

Dat is toch ook veel leuker!

Liefs, xx Yusa 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 4, 2025

Ik weet niet hoe oud je is, maar op jonge leeftijd lijkt me dit geen goed idee. Je weet nooit wie je aantreft.

xx liefs Wolf 🐺

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 4, 2025

Beste ananas. Ik raad het je af om een FWB te zoeken via social media of websites. De kans dat je een perverse volwassenen ontmoet is heel erg groot. Probeer het via een beveiligde jongeren gay site. Of de plaatselijke gay uitgaans avonden, speciaal voor jongeren. Om daar leuke jongens te leren kennen. Immers "What you see is what you get". Misschien dat je iemand ontmoet die hier voor open staat. 

Please volg je verstand en blijft veilig, beloofd?

Beste gijs ik ben niet gay groetjes ananas

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 4, 2025

Nou ik denk dat dat soort sites 18+ zijn. Ik denk dat je beter op zoek kan naar een lieve vriend(in)

Dat is toch ook veel leuker!

Liefs, xx Yusa 

Ik ka niemand vinden dus ja. 

• November 4, 2025

Mijn welgemeende en oprechte excuses ​@Ananas69420 ik had je verkeerd geïnterpreteerd. Een meisje als  FWB is nieuw voor mij. Blijkbaar hanteren wij beiden een andere definitie van deze term. 

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 9, 2025

@Juni Maan je hoefde echt geen excuses aan te bieden haha maar fwb staat voor friends with benefits dus daarom