Skip to main content

glijmiddel gebruiken?

• June 13, 2025
  • 2 reacties
  • 258 Bekeken

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5

Hallo ik heb een vraag over glijmiddel, wie dit allemaal gebruikt bij het masturberen of gewoon klaar komen of toch helemaal iets anders ik wil het allemaal weten laat het weten in de reacties hoe jij jou daar bij voelt 

groetjes 👋

Tekst aangepast door de kindertelefoon vanwege forumregel 5

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@olifant_Hocky! Interessante vraag 😊

Glijmiddel gebruiken bij masturbatie is best normaal en kan het vaak fijner maken. Het zorgt voor minder wrijving en kan het gevoel intenser of comfortabeler maken. Sommige mensen gebruiken het altijd, anderen soms, en weer anderen helemaal niet, dat hangt echt van je persoonlijke voorkeur af. Er zijn ook verschillende soorten glijmiddelen: op waterbasis, siliconenbasis, en op olie gebaseerd. Waterbasis is het meest populair omdat het makkelijk schoon te maken is en veilig met seksspeeltjes te gebruiken.

Hoe jij je daarbij voelt is helemaal oké, want iedereen ervaart het anders. Sommige mensen vinden het juist fijner en relaxter, anderen voelen het niet nodig. Als je nieuwsgierig bent, kun je altijd eens experimenteren met een klein beetje om te kijken wat jij prettig vindt!

Laat maar weten wat jij denkt of gebruikt!

xx liefs Wolf 🐺

• August 3, 2025

@olifant_Hocky  met masturberen gebruik ik niks en met seks alleen spuug