Vraag

glijmiddel alternatief

  • 16 January 2021
  • 10 reacties
  • 4503 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Ik ben twaalf en wil graag glijmiddel hebben voor bij het aftrekken maar ik durf geen glijmiddel te gaan kopen bij de winkel maar wil het wel graag hebben hebben jullie misschien een goed alternatief die ik wel gewoon durf te kopen?


10 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Je kan speeksel gebruiken als je echt niet durft te kopenmaar je kan het ook online kopen en een afhaalpunt afspreken en normaal komt het dan kn een neutrale kleur niet met proficiat met je eerste glijmiddel maar gewoon neutraal snapte?

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb nog nooit glijmiddeld gebruikt zounwel willen testen maar meestal doen ik het gewoon met speeksel

Reputatie 1
Badge +2

Je kan speeksel gebruiken als je echt niet durft te kopenmaar je kan het ook online kopen en een afhaalpunt afspreken en normaal komt het dan kn een neutrale kleur niet met proficiat met je eerste glijmiddel maar gewoon neutraal snapte?

Ik gebruik inderdaad wel eens speeksel maar heb liever toch glijmiddel maar dat afhaal punt is inderdaad slim moet alleen nog een goeie verstop plek vinden zodat mijn ouders het niet vinden 

Reputatie 1
Badge +1

Onnodige quotes verwijderd

Mischien een plek waar ze het echt niet verwachten bv als je een bril hebt brillendoos of in je kast 

Badge +1

Ik ben twaalf en wil graag glijmiddel hebben voor bij het aftrekken maar ik durf geen glijmiddel te gaan kopen bij de winkel maar wil het wel graag hebben hebben jullie misschien een goed alternatief die ik wel gewoon durf te kopen?

ja kan ook vaseline gebruiken 

moet alleen nog een goeie verstop plek vinden zodat mijn ouders het niet vinden

Ik neem aan dat je een kast hebt voor je kleding of je schoolspullen op je kamer.
Probeer dan een lade te vullen met (oude) schoolspullen.
Niemand in jouw familie zal er echt veel zin hebben om door je wiskunde schriftjes te bladeren, dus daar kun je goed zoiets verstoppen.

Reputatie 1
Badge +2

Bedankt allemaal die voor de verstop plekken hebben mee bedacht! Ik ga het proberen

 

je kan ook vaseline gebruiken 

Wat je in ieder geval niet moet doen is iets als zeep, handcrème, vaseline of babyolie gebruiken. Met olie of crème kun je nog wel lekker masseren, maar zodra de massage overgaat in seks, moet je eigenlijk voor iets anders kiezen. Deze stoffen wil je namelijk niet in je vagina krijgen. Dat kan zorgen voor irritatie of zelfs een infectie.

Bron https://www.condoom-anoniem.nl/veelgestelde-vragen/hoe-veilig-zijn-natuurlijke-glijmiddelen/#gref

Sterk af te raden om vaseline als glijmiddel te gebruiken. Op de site van de link staan enkele alternatieven voor glijmiddelen, ik vermoed dat je daar wel wat mee kunt!

Groetjes,
Simply Me

Hoi, gebruik gewoon crème. werkt prima. 

dag, google 

Reputatie 1
Badge +2

 

je kan ook vaseline gebruiken 

Wat je in ieder geval niet moet doen is iets als zeep, handcrème, vaseline of babyolie gebruiken. Met olie of crème kun je nog wel lekker masseren, maar zodra de massage overgaat in seks, moet je eigenlijk voor iets anders kiezen. Deze stoffen wil je namelijk niet in je vagina krijgen. Dat kan zorgen voor irritatie of zelfs een infectie.

Bron https://www.condoom-anoniem.nl/veelgestelde-vragen/hoe-veilig-zijn-natuurlijke-glijmiddelen/#gref

Sterk af te raden om vaseline als glijmiddel te gebruiken. Op de site van de link staan enkele alternatieven voor glijmiddelen, ik vermoed dat je daar wel wat mee kunt!

Groetjes,
Simply Me

Erg fijn!

Reageer