Vraag

Glijmiddel

  • 28 December 2019
  • 6 reacties
  • 1235 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Is er een alternatief voor glijmiddel tijdens het fappen?


6 reacties

Gewoon spuug gebruiken  Of anders babyolie of vaseline  

Hey,

ik denk dat het beste en meest natuurlijke middel gewoon speeksel is. Dit maakt je lichaam zelf aan en zal dan ook nooit schadelijk zijn. Verder kun je misschien kijken naar huidoliën. Ik raad je wel aan geen keukenolie te gebruiken zoals zonnebloem olie. 

 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen en wens je nog veel succes!

 

→ Tim 

Hallo Jongen1501 :) 

Je kan ook scheerschuim gebruiken (wel opletten of het geschikt is voor je schaamstreek) als alternatief voor glijmiddel.

-Dr8gon99

spuug gwn gtfoe op die ding :)

Ik lees veel reacties over vaseline, babyolie en spuug.

Niet doen!

Vaseline = Grote kans op infecties!
Babyolie = Grote kans op infecties!
Spuug = Droogt super snel uit.

 

Olijfolie, pure aloë vera of kokosolie zijn de beste alternatieven!

 

 

Bron: https://www.nsmbl.nl/geen-alternatief-glijmiddel/

Hi Jongen1501,

 

gewoon echt glijmiddel kopen bij bijvoorbeeld de appie en dan reken je af met je pasje bij de zelfscan kassa. Zo binnen en zo weer buiten met de buit. Niemand die het in de gaten heeft.

Tip: check thuis rustig ff op internet welke soorten glijmiddel ze in de winkel verkopen en dan kun je recht op je doel af in de winkel.

Vertrouw je het toch niet bij de kassa, dan doe je er een zakje chips en blikje cola bij ofzo.

Trouwens het is niet gek als je glijmiddel of condooms koopt als puber, dus schamen hoef je je sws niet.

Condooms kun je bijv. zelf pakken in de Lidl en dan doe je er desnoods nog andere dingen, zoals hierboven gezegd bij en hoppa je bent weer langs de kassa.

Succes.

Oh ja, je hoeft echt niet bang te zijn dat zoiets gebeurt: 

 

Groetjes,

M&M's

Reageer