Vraag

gijl zijn

  • 2 July 2018
  • 5 reacties
  • 350 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
is het raar dat als je gijl bent je rare dingen doet zoals baffen

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Nee, iedereen zijn ding.
Hi JDF,

het klopt wat @Daan zegt. Als jij geil bent en het fijn vindt om iemand anders zijn kontje te likken en die ander dat ook fijn vindt is er niks aan de hand.

Vind je jongens of meisjes leuker of allebei?
Heb je wel eens seksuele dingen gedaan met andere jongens of meisjes en met wie en wat dan?

Groetjes,
M&M's
ik heb wel eens gefantaseerd om iets te doen met jongens alleen vind ik hrt gênant als mensen er achter komen dat ik op hun ben maar zei niet op nij
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je hoeft niet per se gevoelens te hebben voor iemand om iets seksueels met diegene te doen. Dus je hoeft ze niet te vertellen dat je gevoelens hebt. Je kunthet richting hun op experimenteren houden.
Hi JDF,

wat @Daan zegt klopt.

Mijn twinbroertje en ik vallen op jongens en hebben ook seks met jongens.

Maar ik snap dat het vervelend kan zijn als jij een jongen leuk vindt / verliefd bent op een jongen en dat hij dan niet op jou is. Ik vind het dan stom als hij of anderen je ermee zouden pesten. Er is niks mis mee om als jongen van een andere jongen te houden en seks met hem te willen hebben.

Heb je zoiets al eens tegen een andere jongen gezegd of alleen maar die gevoelens gehad en er verder niks mee gedaan als jezelf thuis op hem aftrekken ofzo?

Groetjes,
M&M’s

Reageer