Vraag

Gezoend met goede vriendin

  • 28 June 2019
  • 8 reacties
  • 679 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou uhm, ik was dus aan het kamperen met vrienden van mijn moeder en hun kinderen. Ik ken die kinderen allemaal wel goed. En wij lagen met zijn 3en in een auto want het begon opeens hard te regenen en het waaide tering hard. Uiteindelijk stopte het met regenen en ging 1tje weg, ik lag dus met nog 1 meid in de auto. En opens gaat dat kind me zoenen. De dag daarna geeft ze me een kus toen ze naar huis ging. Maar alsnog twijfelt ze of ze me leuk vind. Hebben jullie ideen om erachter te komen of ze me wel of niet leuk vind?
(ik ben trouwens 16)

8 reacties

hey

ze vind jou leuk anders zoent ze jou niet.
je zou met haar kunnen Praten en het vragen en jou mening er over vertellen.

groetjes annoniempo
Ze vindt je leuk, want anders zou ze er niet over 'twijfelen'. (Dat bestaat niet!) Ze willen gewoon aandacht van je en die moet je ook geven.

Ik stel voor dat je begint met lieve berichtjes sturen. Vind je haar eigenlijk leuk? Anders moet je zeggen dat je haar niet leuk vindt.

Je kunt haar later mee uitvragen.
Ze vindt je leuk, want anders zou ze er niet over 'twijfelen'. (Dat bestaat niet!) Ze willen gewoon aandacht van je en die moet je ook geven.

Ik stel voor dat je begint met lieve berichtjes sturen. Vind je haar eigenlijk leuk? Anders moet je zeggen dat je haar niet leuk vindt.

Je kunt haar later mee uitvragen.

Ik vind haar zeker wel leuk
Heb je haar nummer?
Heb je haar nummer?
Ja
Zegt ze wel eens hallo?
Zegt ze wel eens hallo?
Ja tuurlijk
Dan kunnen jullie toch eens opnieuw afspreken?

Reageer