Skip to main content

Gezoen met volwassen man

• August 23, 2020
  • 5 reacties
  • 2031 Bekeken

Ik ben minderjarig. 

ik ben op vakantie geweest naar een camping in het buitenland. Daar heb ik een gezin ontmoet waar ik het erg fijn mee had. Ik had een speciale band met de vader van het gezin (hij is boven de 40) Maar dat was gewoon vriendschappelijk. 

Afgelopen week ben ik een week bij hun thuis aan t logeren geweest. En elke avond als iedereen naar bed was, zaten wij nog een paar uur gewoon te praten. Hij zat dan een beetje aan mn buik en zn hand op mn been, maar dat deed ie bij zn 2 zonen ook. (Hij is namelijk erg van t aanraken) En hij beschouwde mij als zn dochter. 

de voorlaatste avond zijn we in slaap gevallen op de bank. Daar hebben we de hele nacht gelegen, maar daarvoor vroeg hij om een kus. Gewoon een kus. Zoals hij ook aan zn kinderen geeft. Ik zei nee

de volgende avond lagen we weer op de bank, gewoon aan t knuffelen. Hij was blijkbaar een beetje aangeschoten zei hij de volgende dag, maar hij wist wel wat ie deed. Hij bleef vragen om een kus. En hij kuste mn haar en schouders enz. Daarna kuste hij mn wangen en ging meer dichtbij mn mond. Toen gaf ie een korte kus (zoals ie aan zn zonen geeft) en ik kuste soort van terug. Toen kuste hij me weer, en weer. Ik kreeg er zo’n fijn gevoel van. Ik vertelde hen dat ik nog nooit had gezoend. Hij zei dat ie dr dan meteen iets speciaals  van wilde maken. Hij kust me weer en voelde ook aan mn borsten en zei dat ik super zachte lippen heb, dat ik zo mooi ben en dat ik goed kan zoenen. Ik voelde zn tong tegen mn lippen aan, en ik draaide mn hoofd weg, ik zei dat ik niet met tong wil zoenen. Hij zei dat ik binnen 2 minuten dat wel zou willen. En toen hebben we ook met tong gezoend (meerdere keren) toen hebben we ook ff gepraat dat het eigenlijk echt niet kan en dat we ermee moeten ophouden. 

Ik ging naar bed (mn luchtbed dat in de woonkamer naast de bank stond) hij kwam nog even bij me zitten en zoende me weer, zijn hand ging mn pyjama broek in, maar niet mn onderbroek. Hij streelde mn vagina, en dat gaf zo’n lekker gevoel tijdens het zoenen. Maar ik heb gezegd dat ie dat niet mocht, dat accepteerde hij. 

de volgende dag wilde ik hem graag weer zoenen, terwijl voor die avond eigelijk helemaal niks aan de hand was (voor mij dan, hij wilde me al erg lang zoenen) maar we hebben het erover gehad en t moet een eenmalig ding blijven, dat vond k wel kut. We wilden beide elkaar nog zoenen, maar dat kan gewoon niet. 

die avond bracht hij mij naar huis. Ik had al verteld dat mn moeder er niet zou zijn en hij maakte er al grapjes over dat we weer zouden zoenen. Maar hij vond nog steeds dat het t beste zou zijn als we t niet zouden doen.

Hij had me naar huis gebracht en we zaten naast elkaar ff op de bank. Gewoon stil, helemaal niks. Toen belde zn vrouw dat ie moest gaan. Ik vroeg of hij nog even wilde blijven, maar hij zei dat daar geen goeds uit zou komen. hij bleef nog 10 minuutjes en daarna liep ik met hem mee naar de deur.

Bij de deur kreeg ik een gewone kus van hem. En daarna nog 1 erg lange. Dus hij zei van dat er niks goed van kan komen, en dat we ermee moeten stoppen. Dat het verstandiger is als hij meteen naar huis gaat. Dus ik zeg: Er kan nu op dit moment niks fout gaan. En toen waren de remmen los. We zoenden meerdere keren. En toen ging hij weer mn broek in, dit keer alleen echt in mn onderbroek. Hij vingerde me hevig. En dit keer vond ik het goed. Het was zo fijn in combinatie met het zoenen! Na een paar minuten (ik was nog niet gekomen en dat ging ook niet gebeuren) ging hij echt weg. Toen hij naar buiten stapte deed ie alsof er nix gebeurd was, ik bleef in een gekke waas over. 

Ik wil hem blijven zoenen, los van jullie meningen. En ik denk hij mij ook. Alleen willen we echt niet betrapt worden, want dan raken we elkaar voor altijd kwijt.

5 reacties

• August 23, 2020

Ten eerste @Seyma. Het niet alleen goedkeuren, maar ook geilen op seksueel misbruik van een minderjarige is werkelijk waar misselijkmakend. Dit forum is voor mensen die hulp nodig hebben niet voor viespeuken zoals jij.

Ten tweede @XanoniempjeX, Ik ga je niet helpen bij het verbergen van dit. Je zult wel niet naar me luisteren want je schrijft dat je je niets zult aantrekken van meningen hier, maar deze man maakt misbruik van je. Ik adviseer je dan ook de politie in te schakelen of de kindertelefoon te bellen hierover.

• August 23, 2020

Hallo XanoniempjeX :)

Ik zou het gewoon niet doen. Het is niet toegestaan voor hem om als minderjarige seksueel contact te zoeken met een minderjarige. Hij kan hiervoor zelfs in de gevangenis komen en zijn vrouw kwijtraken. Dus gewoon nee blijven zeggen tegen hem want het is seksueel misbruik.

En Seyma, gedraag je normaal op dit forum. Je mag het verhaal best geil vinden maar vertel dat dan niet hier.

-TheMightySlayer <3

• August 23, 2020

Hi Hi, 

bedankt voor de reacties! Ik wil even duidelijk maken dat ik dit ook graag wil! En gisteravond zei hij nee, en dat accepteerde ik niet. Ik wilde het. Hij ook wel, maar hij zei nee omdat het niet verstandig is.

we hebben afgesproken om door te gaan zo lang we niet verliefd worden en niemand iets verteld en we voorzichtig zijn.

• August 23, 2020

Heyy!

Ik heb hier niet veel ervaring mee, maar zoals @REME4 zei; hij kan hiermee in de problemen komen. Dat is zeker waar. Ik snap ook dat je het fijn vindt zo, want mij lijkt het geweldig om iemand te hebben die ervaring heeft en me goed behandelt!! Ik zou hier toch mee oppassen! 

• August 24, 2020

@XanoniempjeX Het maakt in dit geval niet echt uit of jij het wil aangezien seks met een minderjarig persoon ook als er wederzijdse toestemming is verboden is omdat minderjarige personen geen consent kunnen geven.

De kans dat je hier spijt van krijgt is gewoon ontzettend groot, maar dat heb je op dit moment natuurlijk niet door. Dat komt door je gevoelens.

Als jullie hiermee doorgaan en iemand komt erachter word de man veroordeeld, ik neem aan dat je dat ook niet wilt.

Ik zou je willen adviseren om de kindertelefoon te bellen hierover