Vraag

Gevoelige Eikel

  • 2 April 2019
  • 1 reactie
  • 786 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Gegroet iedereen,

ik heb last van mijn eikel omdat als ik hem aanraak het als het ware pijn doet. Ik had ergens gelezen oid dat je dit onder andere kon verhelpen door een theezakje (nat natuurlijk) er over te wrijven, omdat er looizuur in de thee zit (dezelfde stof die ook in de bast van bomen zoals de eik wordt aangemaakt). Ik vroeg me af of dit correct is en niet schadelijk is voor de eikel.

alvast bedankt

1 reactie

Dat van dat theezakje weet ik niet, maar als je eikel overgevoelig is komt dat omdat je voorhuid altijd de eikel heeft bedekt. Had ik eerst ook. De kleinste aanraking was al uiterst onplezierig, maar onder water, in bad, kon ik hem wel aanraken.

Zou je je eikel ontbloten en hem zo opbergen in je onderbroek ontstaat er door de bewegingen en de wrijving met je kleding een flinterdun eeltlaagje op je eikel zeg maar waardoor je vrij snel van de overgevoeligheid af bent. Alleen, dat is dus heel erg oncomfortabel in het begin en bijna niet te doen. Wat ik deed was de eikel in het begin alleen maar 'snachts te ontbloten vlak voordat ik ging slapen. Tijdens je slaap heb je geen (of in ieder geval veel minder) last ervan.

Reageer