Vraag

gevoelens voor beste vriendin

  • 24 July 2019
  • 2 reacties
  • 167 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Ik twijfel al een paar jaar of ik bi ben. Ik denk eigenlijk dat dat ook zo is... mijn beste vriendin ( die bi is) is deze vakantie met mijn ouders en mij mee geweest. Ik heb altijd al van haar gehouden op een vriendschappelijke manier maar nu zie ik echt pas hoe mooi, lief en teer ze is. Ik hou echt van haar en ze is zo prachtig. Alleen heb ik een bepaald geloof en zou ik nooit bi kunnen zijn.. ik durf het haar ook echt niet te vertellen... wat moet ik hier mee? Ik schaam me er zo voor... ze is gwn het mooiste en liefste meisje dat ik ken...

help me alsjeblieft

xxx

2 reacties

Als zij ook bi is lijkt me het een minder groot probleem. Ik zal er gewoon voor gaan jullie zijn al beste vrienden en dat kan alleen maar beter worden. Hoe ik hetbzoe ben je echt helemaal gek op haar en doe je jezelf ten min als je deze kans laat lopen
Als zij ook bi is lijkt me het een minder groot probleem. Ik zal er gewoon voor gaan jullie zijn al beste vrienden en dat kan alleen maar beter worden. Hoe ik hetbzoe ben je echt helemaal gek op haar en doe je jezelf ten min als je deze kans laat lopen
Tja ik heb t idee dat ze me ook een beetje leuk vind, maar ze vind een ander meisje al leuk... hoe kan ik haar duidelijk maken dat ik d’r leuk vind? Ik wil niet dat ze met tegenzin deze vakantie nog hier is als t niet wederzijds is...

Reageer