Beantwoord

Gevingerd worden door vriend

  • 26 March 2019
  • 6 reacties
  • 4027 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb net 2 weken een vriendje en ik vertrouw hem ook, nu hebben we dus al gezoend en willen we verder gaan met dat hij mij gaat vingeren.
Ik zou het niet erg vinden als hij dat doet, maar is het wel verstandig al na 2 weken? Wat moet je met je schaamhaar doen? En hoe moet ik hem helpen om me te vingeren?
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 March 2019, 17:36

Bekijk origineel

6 reacties

Hey, Anoniempje,

Ik denk niet dat het verstandig is om elkaar na twee weken al te vingeren. Ik stel voor dat jullie eerst regelmatig zoenen en later romantische uitstapjes maken, zoals door het park wandelen, of naar de bioscoop gaan. Dan kennen jullie elkaar beter.

Je moet je er wel klaar voor voelen als je wil dat hij je vingert. Als je het wil en hij ook, dan moet je het vooral doen.

Je schaamhaar kun je er vanaf scheren, of je vraagt aan hem wat hij wil. Om hem te helpen met vingeren, kun je zeggen hoe jij jezelf vingert en vraag je of hij hetzelfde kan doen.

Groetjes,
Geen_Naam
Lijkt me ook niet heel verstandig om na 2 weken al te vingeren.... wat dat schaamhaar betreft kun je hem het gewoon vragen wat hij fijner vind: amazonewoud of kaal
Hoi

Als je vriendje en jij je hier klaar voor voelen, zouden jullie kunnen overwegen om wat intiemer te worden. Sommige koppels zijn hier vrij snel aan toe, terwijl anderen elkaar eerst graag wat beter leren kennen.

Zoals Geen_Naam voel ik me echter eerder een voorstander van het beter leren kennen, voordat jullie een volgende stap in de relatie zetten.

De keuze in verband met ontharen ligt in de eerste plaats bij jou. Als het jou gelijk is, zou je je vriendje kunnen vragen of hij een voorkeur heeft.

Groetjes
Kenshin
Ik ken hem al heel goed en hadden ook pas na 3 maanden een relatie.
In dat geval is het aan jullie om te bepalen of jullie hier klaar voor zijn. Zo ja, kunnen jullie een gepast moment uitzoeken. Beginnen met knuffelen en elkaar op jullie gemak stellen kan helpen. Ook als jullie eenmaal begonnen zijn en één van beiden blijkt het niet meer fijn te vinden, kunnen jullie op elk moment stoppen.

Gr. Kenshin
Het is uit... we hebben het niet gedaan maar hij wilt me waarschijnlijk weer opnieus vragen en dan willen we het wel doen..

Reageer