Skip to main content

Gesprek over kietelen

• March 11, 2025
  • 9 reacties
  • 848 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo Allemaal, 

Ik had even een vraagje voor alle meisjes ( en jongens ) 

Vinden jullie kietelen fijn? En om gekieteld te worden? En zo ja, op welke plekken vinden jullie het het fijnst of gekieteld te worden? Bijv, oksels, voeten, buik, navel. 

Of voor de jongens ( of meisjes ) Vinden jullie het fijn om anderen te kietelen en vinden jullie het lekker en/of kicken jullie hier van op? ( Geil worden en / of klaar komen ) Op kietelen of filmpjes daarvan? 

En als jullie het fijn vinden, zouden jullie dit dan doen : 

Gekieteld worden voor een compensatie . Die gaat zo : 

Een minuut lang gekieteld worden voor €1 

En dan voor bijv je sokken uit een extra €2 

En dan ( voor de meiden ) je topje uit een extra €3 

En dan ( voor de jongens ) je shirt uit een extra €3

En dan ( voor de meisjes ) je broekje uit maar wel je ondergoed of stringetje aan voor een extra €4 

En dan ( voor de jongens ) jullie broek uit dus alleen in je boxer voor een extra €4

En dan ( voor de meiden ) jullie bh/topje ook nog uit dus helemaal naakt daar boven 😝. Voor een extra €5

En dan ( voor de jongens ) jullie boxer ook nog uit dus compleet naakt 😋. Voor een extra €6 

En dan ( voor de dames ) ook jullie string / onderbroekje uit. Voor een extra €7 

Laat me effe weten hoe ver jullie zouden gaan met deze de tekst hier boven. En dan ook effe of je een meisje of jongen bent. En of je het zou doen omdat je gekieteld worden erg lekker vind. En / of voor het geld. 

En dan als laatste ( voor de meiden ) zouden jullie je laten kietelen / vingeren bij je poesje ofc. Voor een extra paar euro afhankelijk voor het plezier dat je der uit haalt. 

En dan als laatste ( voor de jongens ) zouden jullie je penis met een elektrische landen borstel laten kietelen? 

Ook voor een extra paar euro afhankelijk voor het plezier dat je der uit haalt. 

Laat dit alsjeblieft maar weten zou ik erg leuk vinden. 

• Ben je jongen of meisje ? 
  • Leeftijd
  • Hoe ver je zou gaan met bovenstaand tekst over het kietelen. 
  • En hoe lang je denkt dit vol te houden.
  • En als je deze boven staande tekst over kietelen aan zou gaan zou je dan door het zelfde geslacht of door het andere geslacht gekieteld willen worden? 
  • En de vragen boven aan alsjeblieft beantwoorden. 

Groetjes A, 15 jaar oud 

Blond en helemaal gek van kietelen😝

9 reacties

• March 11, 2025

Hey

wat een ingewikkelde vragenlijst’ding’.

Is het wel een vragenlijst?

Maar oké, ik ben Puck en veertien en ik heb m’n best gedaan…;

Vinden jullie kietelen fijn? Soms En om gekieteld te worden? Soms En zo ja, op welke plekken vinden jullie het het fijnst of gekieteld te worden? Bijv, oksels, voeten, buik, navel. Mijn zij of langs mn onderarm, voeten

Of voor de meisjes: Vinden jullie het fijn om anderen te kietelen soms en vinden jullie het lekker en/of kicken jullie hier van op? Niet bepaald… (Geil worden nee en / of klaar komen heeeeel erg nee ) op kietelen of filmpjes daarvan? Ik ken die filmpjes niet maar: nope

Een minuut lang gekieteld worden voor €1 ja hoor

En dan voor bijv je sokken uit een extra €2 ja hoor

En dan ( voor de meiden ) je topje uit een extra €3 nope

En dan ( voor de meisjes ) je broek uit maar wel je ondergoed aan voor een extra €4 nope

En dan ( voor de meiden ) jullie bh/topje ook nog uit dus helemaal naakt daar boven 😝. Voor een extra €5 nope

En dan ( voor de dames ) ook jullie onderbroek uit. Voor een extra €7 nope

Laat me effe weten hoe ver jullie zouden gaan met deze de tekst hier boven. En dan ook effe of je een meisje of jongen bent. En of je het zou doen omdat je gekieteld worden erg lekker vind. En / of voor het geld. Voor meer dan honderd euro doe ik misschien mijn shirtje of bh uit

En dan als laatste ( voor de meiden ) zouden jullie je laten kietelen / vingeren bij je poesje ofzo. Voor een extra paar euro afhankelijk voor het plezier dat je er uit haalt. Stel mijn vriend (als ik die had) vroeg dat, dan zou dat zeker mogen: gratis

• Ben je jongen of meisje ?  Meisje
  • Leeftijd: 14
  • Hoe ver je zou gaan met bovenstaand tekst over het kietelen. (Lees maar)
  • En hoe lang je denkt dit vol te houden. Euhm? Hangt af van ‘wat’
  • En als je deze bovenstaande tekst over kietelen aan zou gaan zou je dan door het zelfde geslacht of door het andere geslacht gekieteld willen worden? Allebei prima
  • En de vragen boven aan alsjeblieft beantwoorden.  Gedaan! Maar even serieus: wat een chaotische vragenlijst… Ik heb mijn best gedaan maar een ‘normale’ vragenlijst met duidelijke vragen en dan genummerd is veeeeel makkelijker in te vullen. Maar oké. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 11, 2025

Hoi Puck, Ten eerst dankjewel voor je reactie. Het is inderdaad een hele moeilijke vragenlijst. 

Ik probeer als ik er nog 1 maak er rekening mee te houden. Dankjewel voor de feedback. 

Maar ik vroeg me af hé, je zou niet eens je shirtje uit doen voor €3 extra per minuut??? Je hebt je bh / topje dan nog aan. Maar maakt niet uit zelf weten. Maar ik zou het wel doen😝

Groetjes , A

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 13, 2025

Hallo Allemaal, 

Ik had even een vraagje voor alle meisjes ( en jongens ) 

Vinden jullie kietelen fijn? En om gekieteld te worden? En zo ja, op welke plekken vinden jullie het het fijnst of gekieteld te worden? Bijv, oksels, voeten, buik, navel. Ik vindt kietelen fijn maar vooral op mijn buik en nek

Of voor de jongens ( of meisjes ) Vinden jullie het fijn om anderen te kietelen en vinden jullie het lekker en/of kicken jullie hier van op? ( Geil worden en / of klaar komen ) Op kietelen of filmpjes daarvan? Ik kick op het kietelen van anderen en kan hier ook wel geil van worden maar klaarkomen lukt niet zonder extra stimulatie. Geen ervaring met filmpjes.

Een minuut lang gekieteld worden voor €1 

En dan voor bijv je sokken uit een extra €2 

En dan ( voor de meiden ) je topje uit een extra €3 

En dan ( voor de jongens ) je shirt uit een extra €3

En dan ( voor de meisjes ) je broekje uit maar wel je ondergoed of stringetje aan voor een extra €4 

En dan ( voor de jongens ) jullie broek uit dus alleen in je boxer voor een extra €4

En dan ( voor de meiden ) jullie bh/topje ook nog uit dus helemaal naakt daar boven 😝. Voor een extra €5

En dan ( voor de jongens ) jullie boxer ook nog uit dus compleet naakt 😋. Voor een extra €6 

En dan ( voor de dames ) ook jullie string / onderbroekje uit. Voor een extra €7 

Laat me effe weten hoe ver jullie zouden gaan met deze de tekst hier boven. En dan ook effe of je een meisje of jongen bent. En of je het zou doen omdat je gekieteld worden erg lekker vind. En / of voor het geld. 
Ik zou alles behalve onderbroek uit doen voor dit omdat het gewoon erg lekker voelt maar doe het dan ook vooral voor het genot, het geld is een leuke bijkomst
😅

En dan als laatste ( voor de meiden ) zouden jullie je laten kietelen / vingeren bij je poesje ofc. Voor een extra paar euro afhankelijk voor het plezier dat je der uit haalt. Ja ik zou dit laten doen, maar hoef er zeker geen geld voor (zou er geld voor geven)

En dan als laatste ( voor de jongens ) zouden jullie je penis met een elektrische landen borstel laten kietelen? 

Ook voor een extra paar euro afhankelijk voor het plezier dat je der uit haalt. 

• Ben je jongen of meisje ? Meid
  • Leeftijd 17
  • Hoe ver je zou gaan met bovenstaand tekst over het kietelen. zie dikgedrukt
  • En hoe lang je denkt dit vol te houden. Kan het zo 5 minuten volhouden maar dan sta ik wel echt op knappen, word er intens gevoelig van.
  • En als je deze boven staande tekst over kietelen aan zou gaan zou je dan door het zelfde geslacht of door het andere geslacht gekieteld willen worden?  Hetzelfde geslacht
  • En de vragen boven aan alsjeblieft beantwoorden. 

Groetjes A, 15 jaar oud 

Blond en helemaal gek van kietelen😝

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 13, 2025

@Jane Doe tm 

Ten eerste bedankt voor het beantwoorden. 

Maar ik had nog effe snel een paar vraagjes voor je : 

1. Je zegt dat je wel geil kon worden van kietelen. Maar niet klaarkomen zonder andere stimulatie. Welke stimulatie dan bijvoorbeeld? 

2. Je had ook aangegeven dat je al je kleding wel uit zou doen ook je shirt en bh. Maar niet je onderbroekje / string waarom deze dan niet?

3. Je hebt ook aangegeven dat je je ook wel vrijwillig zou laten kietelen / strelen / vingeren bij je vagina. Waarom dit dan wel en niet je onderbroek uit tijdens het kietelen zelf? ( Niet gemeen bedoeld vooral benieuwd ) 

4. Er staat ook dat je het 5 minuten vol zou houden. En dan zou knappen, wat bedoel je dan precies met knappen? 

5. En nog een vraag over die 5 minuten is dit voor jou ook verschillend per lichaamsdeel? Want ik kan zelf het langer volhouden als iemand mn zij of oksels kietelt in vergelijking met mn voeren of zelfs mn vagina. Dus is dit per lichaamsdeel ook anders voor jou? Zo ja, graag als je dat wilt aangeven jet aantal minuten per lichaamsdeel. 

6.  Je had aangegeven je dan willen laten kietelen door het zelfde geslacht. Ik snap dit wel, maar waarom dan niet door het andere geslacht. Maakt het alleen maar spannender toch? 

7. En als je gekieteld MOEST worden door het andere geslacht. Hoe ver zou je dan gaan met kleding uitrekken? 

Groetjes A, nogmaals bedankt voor je leuke en eerlijke antwoord 

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 13, 2025

@Jane Doe tm 

Ten eerste bedankt voor het beantwoorden. 

Maar ik had nog effe snel een paar vraagjes voor je : 

1. Je zegt dat je wel geil kon worden van kietelen. Maar niet klaarkomen zonder andere stimulatie. Welke stimulatie dan bijvoorbeeld? zuigen aan mijn tepels en of worden gebeten

2. Je had ook aangegeven dat je al je kleding wel uit zou doen ook je shirt en bh. Maar niet je onderbroekje / string waarom deze dan niet?  omdat ik mijn vagine echt liever behoud voor sex

3. Je hebt ook aangegeven dat je je ook wel vrijwillig zou laten kietelen / strelen / vingeren bij je vagina. Waarom dit dan wel en niet je onderbroek uit tijdens het kietelen zelf? ( Niet gemeen bedoeld vooral benieuwd ) 
Omdat ik het dan als echt iets sexueels zou gaan zien

4. Er staat ook dat je het 5 minuten vol zou houden. En dan zou knappen, wat bedoel je dan precies met knappen? Dan zou ik echt op een punt zijn dat ik klaar zou kunnen komen van enige aanraking

5. En nog een vraag over die 5 minuten is dit voor jou ook verschillend per lichaamsdeel? Want ik kan zelf het langer volhouden als iemand mn zij of oksels kietelt in vergelijking met mn voeren of zelfs mn vagina. Dus is dit per lichaamsdeel ook anders voor jou? Zo ja, graag als je dat wilt aangeven jet aantal minuten per lichaamsdeel. 
het verschilt wel echt per lichaams deel maar weet niet echt een tijd voor elke plaats
Buik is ongeveer 5 minuten maar weet dat nek en oksels wel korter zijn

6.  Je had aangegeven je dan willen laten kietelen door het zelfde geslacht. Ik snap dit wel, maar waarom dan niet door het andere geslacht. Maakt het alleen maar spannender toch? 
Ik val niet op mannen dus het zou meer een turnoff zijn voor me

7. En als je gekieteld MOEST worden door het andere geslacht. Hoe ver zou je dan gaan met kleding uitrekken? 
dan zou ik het laten bij sokken uit (verkies ik sws toch al)

Groetjes A, nogmaals bedankt voor je leuke en eerlijke antwoord 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 14, 2025

Ik snap het helemaal. Bedankt voor je antwoord.

Groetjes A,  spannend dit soort kietelige berichtjes 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken zijn niet toegestaan.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 14, 2025

@Jane Doe tm 

Ten eerste weer bedankt voor je antwoorden. 

En ik snap je antwoorden. Ik dacht eerst van huh hz. Maar nu ik weet dat je lesbisch bent snap ik het beter. Niet raar bedoeld maar ging er van uit dat je op jongens viel. Sorry nog daarvoor. 

Dan nog een vraagje : 

Je zij dat je als je door een jongen moest laten kietelen dat je het dan bij sokken zou laten. Maar wat betekent " die verkies ik sws toch al " ? Ik snapte dit niet helemaal. 

En dan nog 1 vraagje : 

Zou je dan als een jongen je moest kietelen niet eens je broekje / shirtj uit doen ? ( Dus nog in topje / bh hant er vanaf wat je draagt. En dan in je string / onderbroek / slipje ) 

Want als je op het strand loopt ofzo zien jongens je toch ook in je bikini? 

Of is dit voor jou anders? Leg uit pls

Allerlaatste vraag : 

Wat draag je : 

Thuis,

Bh, topje of niks? 

String, slipje, normale onderbroek of helemaal niks? 

School 

Bh, topje of niks? 

Ik zelf op school stringetje of helemaal niks ( zie post " Naakt onder rokje " 

En een bhtje 

En thuis helemaal niks van beide behalve tijdens bezoek. 

Groetjes. , A 

Ps : niks van deze vragen is raar bedoeld of in aanval tegen jou ben gewoon heel erg benieuwd. Hoop dat je dit snapt. 

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 14, 2025

Dan nog een vraagje : 

Je zij dat je als je door een jongen moest laten kietelen dat je het dan bij sokken zou laten. Maar wat betekent " die verkies ik sws toch al " ? Ik snapte dit niet helemaal. 

Ik verkies toch al om geen sokken te dragen

En dan nog 1 vraagje : 

Zou je dan als een jongen je moest kietelen niet eens je broekje / shirtj uit doen ? ( Dus nog in topje / bh hant er vanaf wat je draagt. En dan in je string / onderbroek / slipje )  
nope, 0 intresse in 

Want als je op het strand loopt ofzo zien jongens je toch ook in je bikini? 

Of is dit voor jou anders? Leg uit pls

nope, 0 intresse in ​​​​​​, ook op het strand zal ik meestal een jurk over mijn badpak dragen. Zal ook meestal naar een naakt strand gaan dus daar zitten al niet echt heel veel "jongens”

Allerlaatste vraag : 

Wat draag je : 

Thuis,

Bh, topje of niks?  Een korset of niks

Meestal een gewone onderbroek

School 

Bh, topje of niks?  Een korset

String, slipje, normale onderbroek of helemaal niks? ​​​​​​​Normale onderbroek

Ik zelf op school stringetje of helemaal niks ( zie post " Naakt onder rokje " 

En een bhtje 

En thuis helemaal niks van beide behalve tijdens bezoek. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 10, 2025

@Jane Doe tm 

Hoi, ten eerst sorry voor mn VEEL STE LAATE reactie. Maar wat is een korset?