Geschrokken

  • 31 July 2018
  • 4 reacties
  • 679 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Als eerste slaap ik op zolder en ik wilde laatst wat drinken pakken mijn stiefzus sliep dus die heeft het gelukkig niet meegekregen maar ik ging dus drinken pakken en ik hoorde een apart geluid ik liep verder (de slaapkamer van mijn moeder en stiefvader is naast de trap en de deur was open) na een paar seconden werd het me duidelijk ik hoorde en ik zag dat ze seks hadden ik ben geschrokken en ik liep weer naar mijn kamer ik wil het wel met mijn ouders over praten maar ik durf niet
Please help

4 reacties

Reputatie 1
Badge
Ik snap je hoor. Pas zocht ik iets en Mn moeder zei zo van: ja t ligt waarschijnlijk bij Mn onderbroeken dus ik ging kijken en toen zag ik allemaal condooms dus ik vroeg: mam?! Gebeurd dit? En ze zei van wil je dat echt weten dus ik zei ja en toen zij ze zo van: ja dat gebeurd nog wel eens. Nou ik mijn huis heb je zo mijn kamer en dan is een fk dunne muur en daarnaast is fie van Mn ouders en toen werd ik 2 nachten later midden in de nacht wakker en toen hoorde ik heel erg gekreun en het bed heen en weer gaan en die ochtend lag er een condoom in de prullenbak. Ik ben toen ook heel erg geschrokkenmaar ik heb er ook niks van gezegd??
Nouja, je kunt er vrij weinig aan doen.
Gelukkig betekent het dat ze elkaar nog zien zitten, dus dar is niet het ergste om te horen.

Misschien moet je het daar gewoon bij laten.
Er zal niets gebeuren als je het opbrengt, gok ik.
Ik snap heel goed je je voelt

En wat ik eerst hat en andere vaak ook is dat je eerst ene beetje anders naar ze gaat kijken maar denk dan van dat hebben ze heus wel eerder gedaan en dat verandert ze echt niet

Suc6❤️
Ik zou het laten je ouders hebben soms ook hun behoeften en het is heel normaal en je slaapt op zolder je zou het niet heel vaak horen...

Reageer