Skip to main content

Ik heb een goeden vriend die ik een heb afgetrekt en gepijpt hij wild mij nu ook een keer aftrekken en pijpen maar ik weet nu niet of ik het wil of niet ik vind het spannend maar het lijkt me ook wel lekker 

Dat je het spannend vindt is normaal denk ik, het is iets nieuws. Nieuwe dingen zijn altijd een beetje spannend. Of je het moet doen of niet zal ik niet zeggen, het is en blijft je eigen keuze. 

Zouw jij de kans pakken als jij zoon vriend had 

uhm als de tijd is gekomen kan je natuurlijk altijd nog een keer voor de zekerheid vragen of hij het wel wilt. als hij gewoon ja zegt dan zou ik de kans pakken ja. als hij alles behalve ja zegt dan betekend het meestal indirect nee. dus let daar op!

mvg Ye Ah

Hij zij zelf tegen mij toen ik hen aftrok van mag ik jouw een keer aftrekken 

Zouw jij de kans pakken als jij zoon vriend had 

Een vriend en ik zijn ook van plan om samen eens af te trekken, als Corona een beetje voorbij is natuurlijk. We hebben samen overeengekomen dat pijpen voor ons een stapje te ver is, maar elkaar aftrekken staat wel op de planning.

-onnodige quote verwijderd-

Oké leuk. ja pijpen gaat vind ik te vergaat maar mijn vriend niet die doet alles als je het vraagt zegt altijd ja 

Hebben jullie nog tips voor mij 

Nou kijk heb je echt gevoelens voor hem of is het om uit te proberen in beide gevallen zou ik blijven bij wat je prettig vind

Hebben jullie nog tips voor mij 

Ik zou zeggen, maak duidelijke afspraken. Dingen zoals dat het is voor de fun en dat het niks te maken heeft met gevoelens. Wat je wel en niet wilt doen. Dat je niet doorverteld wat je gedaan hebt. Dat soort dingen.

Dankje voor allen tips zaterdag gaat het gebeuren :))

Heel veel plezier zaterdag 🙂 Ik sluit me aan bij bovenstaande tips, doe alleen wat je prettig vindt en stop wanneer jij of hij iets niet meer leuk vindt.

Bedankt ik zal alles vertellen hoe het was 

Ik las ook dat je iets van ziektes kan krijgen door pijpen is dat zo ?

Ik las ook dat je iets van ziektes kan krijgen door pijpen is dat zo ?

Ja, eigenlijk wel. Een SOA. Een SOA is een Seksueel Overdraagbare Aandoening. Je kunt hier van alles vinden over zo’n SOA. Als je alleen elkaar aftrekt kun je een soa bijna niet overdragen, enkel als er sperma in bijvoorbeeld je mond zou komen, dan wel. Als jullie elkaar aftrekken en dan je handen wast is het veilig. Sowieso is het niet zeker of 1van jullie twee een soa heeft. Waarschijnlijk niet, maar beter voorkomen dan genezen.

Dus oplossing is met een condoom ?

Dus oplossing is met een condoom ?

Klopt. Met een condoom is het een stuk veiliger. Let wel op dat je hem niet kapot scheurt en dat hij niet over de houdbaarheid heen is.

Hoi,

Letten jullie ope forumregels? 
forumregel 12: blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.

Je gaat off-topic wanneer je niet reageert op de vraag van de topicstarter, maar met een eigen, nieuwe, vraag komt.

Let ook graag op forumregel 7: het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Bedankt, groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reageer