gepest met mijn dickpic

  • 24 November 2021
  • 6 reacties
  • 969 Bekeken

Badge

ik ben 13 jaar en heb gister mijn onlyfans gestart. ik heb meteen mijn 1e dickpick gepost. ik kree meteen reacties van vrienden die erachter zijn gekomen. nu word ik gepest maar kan dit natuurlijk  niet tegen mijn ouders vertellen. wat moet ik nu doen?


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Het is natuurlijk heel gênant om dat nu aan iemand te vertellen maar ik zou dat toch doen. Anders kan je volgens mij niks anders doen. En je wilt natuurlijk wel dat iemand iets daartegen doet toch? Ik heb jammergenoeg geen andere tips sorry

Badge

Hoe kan je wen onlyfans hebben als je onder de 18 bent?  En waarom word je gepest? Door de grootte van je lul?

Naja ik zou zowieso onlyfans voor nu verwijderen, aangezien je nog minderjarig bent en het dus ook illegaal is op jouw leeftijd. Je kan het het beste hoe ongemakkelijk het ook is bespreekbaar maken bij je ouders zodat die je kunnen helpen. En je kan het eventueel bespreken met diegene die erover pesten of het laten gaan. En als je 18 bent kan je het altijd overwegen om het weer te doen, maar zorg dan wel dat je er goed over nadenkt en je er bewust van moet zijn dat er altijd wel mensen zijn die haat zullen zaaien.

Reputatie 1
Badge +1

Verwijder de foto plus de app je bent minderjarig he verder kan je niks doen ze hebben nou eenmaal de foto

Reputatie 1
Badge +1

Waarom begin je ook een onlyfans als je 13 bent? Is iligaal 

@ikvertelniethoeikheet Staat je gezicht of echte naam ook daarop?

Reageer