Skip to main content
Vraag

geneukt met stiefmoeder, is het normaal dat ik dit doe?

• January 10, 2025
  • 6 reacties
  • 4687 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Dus ik werd laat wakker rond 2 uur snachts, ik voelde me niet lekker en ging naar mn stiefmoeders kamer (mn vader was weg).

eenmaal aangekomen klopte ik op de deur, geen reactie

ik liep naar binnen, NIET EEN GOED IDEE, Ik deed de deur open en zag mn moeder vingeren, ze bleef doorgaan… ik keek,  het zag er geil uit. Mijn stiefmoeder vroeg of ik wou helpen. Ik hielp en het voelde erg lekker.  uiteindelijk hebben we geneukt…

Is dit normaal??

6 reacties

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • January 10, 2025

Hoi ​@paardenlover1234 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 10, 2025

Hey

Neen dit is echt niet normaal het is zelfs VERBODEN. Ook al was dit spannend/ opwindend . Doe dit nooit meer. Deed je dit vrijwillig ? Dan is het nog steeds niet oké maar tja . Deed je dit niet vrijwillig kan je aangifte doen of het je vader vertellen. 

Liefs ant 

• January 11, 2025

Mag ik vragen of dit echt gebeurd is?

Heb al veel van dit soort verhalen gelezen en ze zijn wel geil, maar ze zijn heel vaak verzonnen denk ik. Denk niet dat een vrouw zomaar haar man zou verraden door met de zoon van diegene naar bed te gaan. 

Wil jij of zij dit vaker? Als in het neuken?

Forum|alt.badge.img

het is echt en voel me er niet erg lekker bij 

• July 6, 2025

Je kan de volgende keer aan jou stiefmoeder vragen dat ze dat niet meer kan doen. Als ze het toch vraagt om mee te helpen kan je gwn nee zeggen. Liefs Zeynie xxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 3, 2025

Stoute familie 🤭