Skip to main content

Hoi, 

Ik ben R en ik ben 17 jaar oud en ik heb een broertje van 15.

Ik en m’n broertje zijn heel close en delen alles, we hadden het een keer over ontgroening en ontmaagding. Hij vroeg aan mij of ik nog  groen of maagd was, het antwoord was op beide nee. Toen vroeg hij hoe alles moest en ik legde uit wat mijn ervaringen waren. Toen vroeg hij of ik vaak sex heb en ik zei regelmatig, en dat ik eigenlijk al een meisje had uitgenodigd die avond. Zonder er over na te denken vroeg hij of hij het mocht zien, ik vond het eigenlijk geen probleem en zei ja als zij het goed vindt. Ik stuurde haar een dm en zei dat een “vriend” bij me was en niet weg kon. Ze zei dat ze het geen probleem vond als hij maar niet ging filmen ofzo. We hebben toen met zijn drieën seks gehad. De enige die het weten zijn ik en m’n broertje. 

Wat moet ik hier mee?

 

Een groot deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan.
  • Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd.
  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Doen wat goed voelt ik jongen van 14 heb regelmatig seks met men zus en haar vriendin ze wouden een keer allebij toch eens een lul en toen heb ik die ze gegeven met men zus doe ik het nu bijna elke dag en als haar vriendin hier is doen we trio ik ben 14 men zus is 16 en haar vriendin 17 of 18

 


Reageer