Skip to main content
Vraag

geneukt door lesbische nicht

• June 26, 2021
  • 3 reacties
  • 4280 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 16 en ik ben afgelopen zaterdag aangerand door mijn nicht van 18.(zei is lesbisch)

Afgelopen zaterdag was ik alleen thuis toen mijn nicht belde of ik wilden logeren. Haar ouders waren dit weekend niet thuis. zei ze dat ze zich anders alleen voelde. Dus ik ben naar haar huis toe gefietst. Toen ik daar aankwam belde ik aan en mijn nicht maakte de deur open. Ze zei dat ik alvast naar boven kon gaan dat zei nog wat lekker zou pakken. Dus ik ging naar boven. Toen zij boven kwam had ze helemaal geen snacks bij naar een paar touwen. En voordat ik het wist lag ik vastgebonden aan haar bed.  We hebben seks gehad en ze zei dat ze mij alleen los zou maken als ik het tegen niemand zou vertellen.

Ik ben nu heel bang dat als ik het iemand anders vertel dat ze het dan weer gaat doen en dat als ik het tegen mijn ouders vertel ze mij niet geloven. Wat  moet ik doen???!!!!

-Tekst is aangepast door De Kindertelefoon in verband met regel 9-

3 reacties

• June 26, 2021

Heyy

Jeetje zeg.. Dat is een verschrikkelijk ervaring.

Je kan als je het prettig vind iedere dag tussen 11:00 en 21:00 met de kindertelefoon chatten of bellen.. Daar kan je anoniem je verhaal kwijt en de mensen daar kunnen je denk ik goed helpen hiermee. Ook kan je contact opnemen met het centrum voor seksueel geweld.

Centrum voor seksueel geweld > https://centrumseksueelgeweld.nl

Telefoonnummer centrum seksueel geweld > 0800-0188

Telefoonnummer de kindertelefoon > 0800-0432

Ondanks dat je nichtje zo duidelijk heeft gezegd dat je niet mag praten wil ik je sterk adviseren om het wel te gaan doen. Wat je nichtje doet is namelijk nogal verboden en strafbaar.. Ze heeft je verkracht en het is ook nog eens incest. Probeer je ouders duidelijk te maken dat dit echt serieus is en dan geloven ze je denk ik vast wel. Praten helpt namelijk om dit allemaal beter te verwerken en door het praten zal je ook steun en hulp ontvangen. Probeer je niet te druk te maken om wat je nichtje nog meer zou doen. Ik zou er voorlopig / nooit meer heen gaan voor je veiligheid.

Verder zal ik ook aangifte doen tegen je nichtje aangezien ze iets heeft gedaan wat strafbaar is. Hier kunnen je ouders je ook bij helpen.

Sterkte <3

Groetjes van mij..

• June 26, 2021

Hey Randommeisje4812,

Verschrikkelijk dat jou dit is overkomen!

Als je het nog niet doorhad, dit is verkrachting en dus illegaal. Het is erg vervelend dat je ouders je niet geloven. Misschien kan je op een rustig moment met hen erover in gesprek gaan en duidelijk maken dat het echt is. Dan kunnen zij je vast helpen om naar de politie te stappen, want dat zal ik zeker doen.

Ik hoop dat het je lukt om hulp te krijgen en onthoud dat het niet jouw schuld is!

Groetjes iemand.

• December 13, 2021

Heey, wat een verschrikkelijke ervaring! Het is verboden want zij is meerderjarig en deed het zonder jouw toestemming. Ga met een vertouwenspersoon praten; je mentor, een vriendin, ouders (ook al denk je dat ze je niet geloven, je weet het nooit zeker) etc. En/of stap naar de politie. Je kan ook altijd nog chatten of bellen met de Kindertelefoon. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb!!