Skip to main content

genderfluïd en/of homo/lesbisch

• August 17, 2020
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Beste,

Ik ben genderfluïd en soms denk ik ook dat homo/lesbisch ben en dat is super irritant en ik heb een vriendin die ik helemaal kan vertrouwen daar ben ik het meeste mezelf dan bij iemand anders en ik ben van plan het tegen haar te vertellen maar ik weet niet hoe ik denk dat ik het met een brief ga proberen maar dat weet ik niet zekeren als ik diep in mijn hart kijk ben ik verliefd op haar maar dat maakt het nog moeilijker maar als ik het niet tegen iemand vertel dan ga ik misschien zelfmoord plegen want dan is er echt niemand waar ik helemaal mezelf kan zijn

Gr. ThatOneGayGuy

2 reacties

• August 17, 2020

Ik snap je. Ik twijfel ook over mijn sexualiteit. En ik zou het zeker aan je vriendin vertellen! En als zij het niet goed vindt geen zm plegen! Dat zij je niet accepteert voor wie je bent betekent niet dat iedereen je niet accepteert! Ik steun je bijv. En er komen later nog vast heel veel meer mensen die je accepteren voor wie je bent. Je moet gewoon door deze tijd heen gaan. Het komt goed geloof me! En als het je beste vriendin is zal ze je eigenlijk gewoon moeten begrijpen.

xx Kiki 

• August 17, 2020

Ik snap je. Ik twijfel ook over mijn sexualiteit. En ik zou het zeker aan je vriendin vertellen! En als zij het niet goed vindt geen zm plegen! Dat zij je niet accepteert voor wie je bent betekent niet dat iedereen je niet accepteert! Ik steun je bijv. En er komen later nog vast heel veel meer mensen die je accepteren voor wie je bent. Je moet gewoon door deze tijd heen gaan. Het komt goed geloof me! En als het je beste vriendin is zal ze je eigenlijk gewoon moeten begrijpen.

xx Kiki 

Dankjewel Kiki dat zal ik zeker doen xxx