Vraag

Gender en Sexuality??? ook vraag voor Gay jongens

  • 26 August 2020
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ok, ik hoorde laatst dat je ook zoiets hebt als een Demi-boy en een Demi-girl. Weer iemand wat dat in houd, want ik weet niet of ik een Demi-boy ben of niet…. ook nog een vraag voor Gay jongens; zouden jullie vallen op Non-binary of Transgender mensen als ze voor jouw gevoel genoeg “jongensachtig” zijn??? En zouden jullie ook vallen op een jongen die geen lul heeft en dus niet geboren is als jongen?? Ik wel namelijk


2 reacties

Demi-guy of demi-girl houdt in dat je je niet compleet verbonden voelt met een geslacht, welke van de twee dat ook is. Demi is Frans voor de helft, in dit geval kan je het zien als een man die zich niet compleet man voelt of een vrouw die meer neigt naar een man maar ook blij is vrouw te zijn. Transgender is een synoniem voor een demi-person, alleen een transgender kiest wel een voorkeursgeslacht; het andere geslacht.

Persoonlijk ben ik niet van de labels dus dit vindt ik allemaal nogal over de top. Wees gewoon lekker wie je wilt zijn ongeacht wat, en als iedereen dat gewoon lekker doet, kom je elkaar uiteindelijk wel tegen. 

Thnx,

Aan de ene kant hou ik ook niet echt van labels nee, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer leuk om dan bij een community te horen en mezelf met andere mensen te khnnen indentificeren :) en dan is het fijn als je de termen weet. Dus bedankt ;)

Reageer