Genantste plaats waar je een erectie zag?

  • 6 June 2013
  • 70 reacties
  • 41756 Bekeken


Toon eerste bericht

70 reacties

Op vakantie in het zwembad toen ik nog niet wist wat prono en stijf betekende enzo ik was 12 geloof ik en het was super awkward
Docent op school!! So Scaryy!! :p
ik was met mijn vriendin op het naaktstrand en ik kon hem niet naar beneden houden toen ik haar op me af zag lopen dus liep ik maar achter mijn vriendin het srand verder op ik zat de hele tijd om me heen te kijken of niemand mij zag
Op gym in de kleedkamer de jongen tegenover me en dan staat hij altijd gwn alleen in zn onderbroek en niks anders aan ik zou me kapot schamen
Ik beb 12 ( jongen)

Bij kamp in groep 8 ging ik douchen en ben altijd heel nieuwschierigen keek in over de rand naar het amdere douch hokje en zag me vriend met een stijfe.

Ik had me GoPro bij mij dus snel alles filmen en elke nacht genieten met dit filmpje.
ik heb ook zoiets met kamp meegamaakt alleen is kamp voor mij al 4 jaar geleden lol
Ik heb wel van me broer gezien, en ik mag hem vaker zien als ik het vraag
Ik was aan t pingponge op school, en ik kan dat niet dus ik keek waar ik de bal naar toe sloeg... en je raad t al waar de bal op terect kwam????
ik had het ooit een keer zelf op school tijdens gym.... daar sta je dan in je korte broekje hopen dat niemand merkt dat je em ff tussen de rand stopt.
Mn gym docent had een stijve terwijl de meisjes squads deden...
Ik zat toen ik 11 was op Scouting en we waren op kamp, ik deelde een tent met 3 anderen, toen het rond 2 uur was waren er 2 aan het meten wie de grootste had en toen ik rechtovereind ging zitten omdat ik naar het toilet moest, zat ik echt te denken wtf en die mensen wisten niet snel genoeg hun lul te verbergen.
Toen ik terug kwam deden ze alsof ze sliepen, wie weet wat ze wel niet wouden doen als ik niet wakker werd...
Ik zat toen ik 11 was op Scouting en we waren op kamp, ik deelde een tent met 3 anderen, toen het rond 2 uur was waren er 2 aan het meten wie de grootste had en toen ik rechtovereind ging zitten omdat ik naar het toilet moest, zat ik echt te denken wtf en die mensen wisten niet snel genoeg hun lul te verbergen.
Toen ik terug kwam deden ze alsof ze sliepen, wie weet wat ze wel niet wouden doen als ik niet wakker werd...

HAhaha
ik was met een paar vrienden aan het zwemmen en toen we klaar waren met zwemmen gingen we ons afdrogen maar een vriend van mij had zoon grote stijfe en hij had zoon strak zwembroekje aan dus dat zie je dan heel erg en hij en mijn vrienden gwn direct zwembroek uit en afdrogen en het was zoon klein strandje en dat was openbaar maar der was niemand maar ik schaam me dan alsnog dus ik had de rest van de dag men natte zwembroek aan:[
Bij mezelf op een feestje, een meisje uit mn klas met een hele goede kont moest op schoot zitten en ik kreeg gelijk een bobbel, zij voelde dit ook en wreef wat heen enweer terwijl mijn toemalige vriendin erbij zat.
Gelukkig had het een happy end en zei mijn vriendin dat ik er niks aan kon doen en ze wel even zou helpen met het weg werken.
Met de groep 8 musical had de vriend ( als rol) van een fk mooi meisje en srijve tijdens een scene reputeren...

Ik heef hem groot gelijk...
Op een hockeytoernooi. Ik ging met mijn hockeyteam een spel doen blindemannetje op aarde. Dus dat je met je ogen dicht iemand moet tikken. Maar er kwamen jongen mee kijken. Dus toen ik aan de beurt was raakte ik iets aan. Ik dacht een meisje uit mijn team. Bleek het de .... van een jongen te zijn. Hij kreeg gelijk een stijve. Gelukkig kon iedereen er om lachen?
Jongens*
Ik eens op een naaktstrand ik vond het een beetje jenant want ik stond er in mijn kleren er stonden verschilende mannen met een erectie en er waren zelf homo en hetros en lesbies aan het neuken
Een vriend van mij in de douche we ginge samen douche en hij kreeg een stijve dus k ook

Reageer