Genantste plaats waar je een erectie zag?

  • 6 June 2013
  • 70 reacties
  • 41859 Bekeken


Toon eerste bericht

70 reacties

zwembad, sowieso ook de genanste plaats, of het naaktstrand maar zwembad heb ik wel meegemaakt
denk sauna nog erger is
iemand uit mijn klas die zich gewoon aan het aftrekken was tijdens schoolkamp in een (door jongens en meisjes) gedeelde slaapzaal 😮 en daar sta je dan bij
wat zech je dan!!!!! ik zij iets als wtf ben je aan het doen man
oke dat is echt raar
Ik was laatst met wat vrienden naar het zwembad. We wilden het bubbelbad ingaan maar net op dat moment rende een van onze vrienden weg. Wij daar natuurlijk achteraan rennen, wat blijkt; een bejaarde man in dat bubbelbad zat zich eens lekker af te trekken. Terwijl er gewoon kleine kinderen naast hem zaten! Gadverdamme... Gelukkig die man daarna niet meer teruggezien.
de broer van me vriendje...
me vriendje had me van het station ophehaald, het was warm dus had een kort boekje aan.
toen we bij hem thuis kwamen kwam zijn broer de trap af en staarde me echt lang aan, hij zij niet eens hooi ofzo,
dus ik zij hooi, kreeg ie rood hoofd en liep de trap weer op, ineens dag ik dat ie een stijfe had en slikte. 
me vriendje er meteen achter aan en hoorde hem schreeuwen. 
dus ik stond daar in de gang van; duss...
maar ff een vraag, is het zo makkelijk te zien of iemand een stijve heeft? jullie praten erzo over alsof je dat echt gwn ziet.... 😛
ja, als je een grote bobbel ziet, en de reactie van een jongen zoals hij, is het duidelijk.
maar het is ook niet zo dat ik erop let ofzo 
in het zwembad 😛 een vriend van me kreeg een stijve xdd zo vaag omfg 
Ohja z'n een jongen by my klasss.. hy was toen 11
2 hele vage momenten

1e x was tijdens de gymles. een van de jongens zat in de kleedkamer naar binnen te gleuren en toen we in de gymzaal kwamen had ie de heel les een stijve. heeft ie altijd als ie sport of voor de lol zwemt....

2e x was bij mn ex, we lagen op een strandje en ik had bikini met een beetje inkijk... 😳 na een tijd zag ik hem dus gluren en toen ik naar em keek werd ie helemaal rood en fluisterde (iets te hard) tegen mn vriend; "sander..... ik denk dat ik even een kuiltje moet graven". ik heb hem toen eerst vierkant uitgelachen en daarna sorry gezecht. gelukkig vond hij het niet erg. hij kon er zelf ook heel ereg om lachen ;p
Haha ik had een keer een afscheidsfeest thema was Beach party dus iedereen in zwembroek een jongen uit m'n klas had echt heel de tijd een stijve je zag echt een piramide in z'n broek haha
ik zie het niet vaak ben mensen want ik let er niet op ben toch meer een borsten man maar als ik zelf in de aula soms een erectie krijg frijf ik met me hand over de knokkels van me andere hand weet niet waarom maar erectie verdwijnt denk dat t komt omdat je ergens anders aan denkt
1e X
ik heb in me klas zoon meisje met fkkkkkkkk dikke tieten. eentje met elke dag fkkkkk veel inkijk. en de andere heeft zoon heeel kort roktje aan en wij laten dan expres dingen vallen  en vragen of zei wilt oppakken haha dan zie je haar slipje. maar vind je het gek dat dan alle jongens in de klas een groeps app hebben over die 3, elke dag in de klas wel een boner krijgen. en we dan ook nog soms als ze voor ons staan helemaal stil staan te kijken... en dan ook niet naar hun gezicht nee beetje naar onderen haha.

2e X
me broer in turkije.. hij stond onder de douche en ik loop naar binnen ja wist ik veel dat hij stond te douche dus ik zie hem daar geheel naakt ineens krijgt ie stijve hahaha ik heb hem geheel uitgelachten. maaar gelukkig zijn we beide bisexueel haha
Een keer toen ik in de rij stond voor de glijbaan in het zwembad!
er stond ene jongen achter me en toen duwden een aantal jongens aan het begin van de rij.
toen kwam hij tegen mij aan en toen voelde ik een stijve in mijn rug:p 
En nog een keer toen ik met een vriend fietste ik fietste naast hem en toen ging het heel hard waaien (ik kwam haast niet meer vooruit)
toen legde hij een hand op mijn rug en duwde mij. Maar toen kwamen onze sturen in elkaar en viel ik op hem.
toen voelde ik zijn stijve
Was n paar jaar geleden met n kerel die toen 11 jaar oud was die gast was dus verliefd op iemand en hij wou naar haar toe gaan en toen hij daar heen liep kreeg die een stijve
-Midden in het klaslokaal-

: ( mijn meester is homo ) en hij zag een foto van m'n vriendje. Meteen kreeg hij een stijve ;'(
wauw dat is wel akward maar ik let er zelf totaal niet op.
raarste plek waar ik het ooit zelf heb gehad is op het strand maar gelukkignog kunnen verbergen zodat niemand het door had.
Toen ik ging survivalen in de brugklas. Dan krijg je zo'n raar pakje om bij je middel, en een jongen die daar werkte moest het voor doen, boem, tent. Ik was 11, childhood ruined. :p
Met mijn verjaardag zat ik bij iemand op schoot, en ik voelde opeens n bobbel xD Was zo awkward 
Bij de LO les, elke les gewoon opnieuw bij die jongen
haha zit je in dezelfde klas als mij want een jongen in mijn klas heeft dat ook elke LO les hij heet bas en dbij jou??
Nouja, ik was dus op het strand maar ik had een iets te kleine bikini aan.
En ik was met mijn Beste vriend in de zee aan het stoeien :3
en ineens zwom ik daar met mijn blote borsten, dus die Beste vriend meteen een stijve, nu elke keer als ik met hem probeer te praten krijgt hij een rood hoofd en loopt hij weg 
een jongen uit mijn kla shad het laatst tijdens gym, het was echt heel genant want iedereen zag het. later hoorde ik dat hij verliefd op een meisje uit mijn klas is en hij zat naast haar. ik denk dat het daar door komt haha ik moets kei hard lachem maar eigenlijk vind ik het best wel zielig...
In de V&D ugh, ik haat dat :p

Reageer