Genantste plaats waar je een erectie zag?

  • 6 June 2013
  • 70 reacties
  • 41756 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
waar is de genantste plaats dat je een stijve zag

70 reacties

Een opa bij de macdonalds had dat laatst.. Had gelijk geen zin meet in me milkshake 😛
en nooit meer in je leven geen zit te eten bij  mac donalds :D
Haha nou toch wel.. Je wil niet weten wat ik der allemaal meegemaakt heb... Kotsende de kinderen.. Etc.... Bah.. En nog steeds ga ik naar de Mac 😛
dan zal ik niet meer gaan :p
Hahah.. zeg ik ook iedere keer, daarom ga ik meestal macdrive 😛
De genantste plaats was bij een zwembad, mijn vriend kreeg een erectie toen we voor de gein zeiden:"is die chick iets voor jou". Toen een vriend van mij het ook opviel zei hij:"gast je hebt een tent" en toen sprong mijn vriend met z'n stijve het zwembad in om te zorgen dat niemand het zag, haha. Hij schaamde zich kapot. Het is maar goed dat hij niet op deze site zit. Haha
Bij de LO les, elke les gewoon opnieuw bij die jongen
ik had het in de aula. het deed zeer dus zat ik daar met een durp face.
De genantste plaats was bij een zwembad, mijn vriend kreeg een erectie toen we voor de gein zeiden:"is die chick iets voor jou". Toen een vriend van mij het ook opviel zei hij:"gast je hebt een tent" en toen sprong mijn vriend met z'n stijve het zwembad in om te zorgen dat niemand het zag, haha. Hij schaamde zich kapot. Het is maar goed dat hij niet op deze site zit. Haha

ja dan zal helemaal schaamen 
Ja, maar zoiets gebeurd denk ik bij veel mensen wel eens. Ik heb het een paar keer op school gehad dat ik een erectie kreeg. Ook dat is erg rot,maar dan ga ik gewoon even naar de wc.
Klasgenoot bij me mentor van 25 -.-
Ik kreeg het in engeland op vakantie, in de omkleedruimtes van het zwembad....
Dat was gewoon een zo'n grote omkleedruimte voor jongens en een voor meiden.
En net op het moment dat ik me ging omkleden kwamen er 2 leuke (echt wel geile) jongens binnen...... 
(voor als je het niet weet, ik ben homo, maar anders had je dat waarschijnlijk al wel begrepen.)

Maar de vreemdste plek bij wie ik het ooit zag was bij mijn opa toen hij in de bus zat..... 
echt niet fris!!!!
in mn klas, we zaten met bio in het hoofdstuk sexualiteit, hij zat helemaal met zn hand over zn penis en toen ging die omhoog staan. maar hij doet dat wel vaker hij is echt heel erg ranzig, we gingen is een keer zn mobiel afpakken (voor de grap) en toen keken we bij afbeeldingen en toen zag je een filmpje met zn penis die hij aan het aftrekken was ... leuk ! sarcasme ::P
Ik heb meerdere momentjes gezien hahah xdd ik vertel dr 2 ;)

1 Keer in het zwembad met me vriendje, hij stond achter me in de rij voor de glijbaan en hij pakte me vast en zei; "Schat, ik moet terug het water in !" Dus toen ben ik maar mee terug gegaan omdat het sneu was :']

Met sexuele voorlichting bij me leraar o.O Dr was zo'n filmpje hoe "HET" gebeurd, hij liep het lokaal uit en kwam terug met een bobbel in zn broek xd

xx
Echt zo erg. Bij ons was het een keer bij een leraar.
Hij is biologieleraar en we hadden het over voortplanting
Hij had een hele erge stijve en ook zn tepels werden helemaal hard:P
hoe reageerde iedereen?? Hahaha
bij de dansles bij een viezie pedo gast die zat te gluren
Bij het zwembad, er zat een meisje naar me B===> te staren, dus ik sprong het zwembad in had ik dus een boner 😛
Ik heb er ook nog een die ik eigenlijk niet durfde te vertellen. In het zwembad stond ik naast een jongetje van 8-9 jaar die me al een hele tijd stond aan te kijken. Toen voelde hij aan mijn lul en vroeg: Hoe krijg zo'n grote? Ik liep gelijk weg. Ik wil ook niet weten wat die voor opvoeding heeft. Die moeder stond er gwn bij, maar stond niet op te letten. Haha.

Ik vond het iets te genant, maar aangezien ik hier nog meer van dit soort verhalen hoor kan dit er ook nog wel bij, haha.

R1
Inderdaad genant..
dat jongentje ging gewoon asn je penis voelen omg..
Dat is echt raar ik heb op vakantie in de glijbaan met vriendje gezeten..
en ik zat voor hem en toen voelde ik z'n stijve tegen me rug aan gaan
Later in het zwembad was het alweer over...
toen ik op het strand lag denk ik gewoon een handoek er over heen gedaan voelde me wel echt ongemakkelijk  maar dat is al een tijd geleden 😃 nu heb ik daar gelukkig niet meer zo last van 
1 x in het zwembad bij de douches stonden allemaal meiden te douchen in bikini's en toen was er een vader met een kindje die kreeg een stijve 
1x tijdens gym een jongen uit me klas ging touwklimmen ging er langs schuren en kreeg een stijve
Inderdaad genant..
dat jongentje ging gewoon asn je penis voelen omg..
Dat is echt raar ik heb op vakantie in de glijbaan met vriendje gezeten..
en ik zat voor hem en toen voelde ik z'n stijve tegen me rug aan gaan
Later in het zwembad was het alweer over...


haha, wat zou die vriend wel niet gedacht hebben. Dat was vast heel ongemakkelijk voor hem.
Ik begin me gwn te amuseren in dit topic, haha.

R1
Haha nou toch wel.. Je wil niet weten wat ik der allemaal meegemaakt heb... Kotsende de kinderen.. Etc.... Bah.. En nog steeds ga ik naar de Mac :p

ik heb ooit iemand van de railing van dr trap naar bende zien kotsen op het hoofd van iemand anders en het personeel deed niets heb mn ijsje maar weggegooid
ik heb ooit iemand van de railing van dr trap naar bende zien kotsen op het hoofd van iemand anders en het personeel deed niets heb mn ijsje maar weggegooid

he bah zat net te eten ander onderwerp 😛

Reageer