Skip to main content

Ik heb toen ik terug fietste van school naar huis onderweg gemasturbeerd in het bos en ik ben ook klaar gekomen ik vond dit heel erg geil nu wil ik ook een sex hebben in het bos 

Ik doe dit regelmatig 

Is dit raar

En hoe vind je een meisje van 14 jaar die sex wil

Ik ben een jongen van 14 jaar 

Nee, doe ik ook elke dag. Ik heb een plekje langs de weg, in de bosjes waar ik me helemaal uitkleed en dan aftrek. Er rijd nooit iemand langs dus ik kan ook kreunen. 

Ieder zn ding zou ik zeggen.

en een meisje van 14 doe seks wil, tja toch een vriendin zoeken denk ik dan. Maar of ze dan gelijk seks wil weet ik niet

Hey hey als jij je hierbij goed voelt lijkt me i=dit een soort van oke?… Ik snap dat je graag sex wild maar je moet een meisje niet gebruiken voor alleen seks. het gebeurt vanzelf als je een relatie krijgt enz en anders een seksspeeltje?

Iedereen heeft zn voorkeuren maar ik weet wel dat als je gesnapt wordt een boete kan krijgen

Zoeken

Nee, doe ik ook elke dag. Ik heb een plekje langs de weg, in de bosjes waar ik me helemaal uitkleed en dan aftrek. Er rijd nooit iemand langs dus ik kan ook kreunen. 

Kom je dan ook klaar en wat doe je met het sperma

Ja, ik kom meestal klaar op gwn de grond. Wat er aan m’n piemel blijft dat lik ik op 

Nee is niet raar als er anderen komen wel weggaan

Reageer