Vraag

Gelovigen mensen in mij familie maar ik ben gay

  • 22 August 2018
  • 6 reacties
  • 185 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 16 en weet best wel lang dat ik op jongens val en dat weet ik sins mijn 12e ik heb het me moeder en me zus en me vader en een 2 goed vriendine verteld maar mij familie nog niet en aan gezien ik 4 mensen heb in mij familie heb die streng gelovig zijn dur ik het me familie niet te vertelden want ik ben bang dat ze me raar gaan vinden wat zou ik kunnen doen iemand tips

6 reacties

Ik heb een keer reen programma gezien een man die ook gay is vertelde naa echt 20 jaar ofzo aan zijn streng islamitische vader dat hij gay was. Zijn vader ging huilen. Niet omdat hij boos was maar omdat hij het erg vond dat zijn zoon dat niet eerder durfde te vertellen.

Ale famielie leden zijn anders maar jij bent hun zoon, neef etcetera. Dus ze houden van jou en ik raad je aan het te vertellen dat is even lastig maar geet je echt opluchten❤️

Suc6?
Oeh dit is wel lastig ja... ik zou er toch maar eens een diep gesprek over voeren want ik kan niet geloven dat je ouders je niet accepteren op deze manier
je heb het al aan je ouders verteld? kan je hun niet vragen wat je het beste kan doen?
Hey Joost, ik ben zelf zegmaar ook christen en ik zou het eerlijk gezegd gwn zeggen op het moment het uitkomt. Als ze t erg vinden, nou en, is toch jouw leven. Laat hun lekker. Laat jou toch lekker homo zijn als jij je daar prettig bij voeld. Succes
Als hun het zo erg vinden dat je gay bent, zijn ze het niet waard. Als je ouders en vrienden het accepteren is het al super! Dan heb je altijd mensen om je heen die je steunen. En als die 4 familieleden dat niet doen is dat hun eigen probleem. Ik ben zelf ook gelovig en mn beste vriend is ook gay. Maar dat maakt mij echt helemaal niet uit. Dus vertel het ze gwn. Is lastig. Maar het komt goed!♡
Hey

Je valt op jongens, en bent bang dit aan je familie te vertellen, omdat sommigen strikt gelovig zijn. Ik vind het heel goed dat je uit de kast bent gekomen bij je ouders, zus, en twee goede vriendinnen. Ik vermoed dat je hun steun hebt, en dat zij bereid zijn je te helpen om dit aan je familie te vertellen.

Wanneer je bij je familie uit de kast komt, is jouw keuze. Jij bent het best geplaatst om aan te voelen wanneer het juiste moment daar is. Misschien vind je het fijn om (een van) je ouders, je zus of je vriendin(nen) bij je te hebben.

Groetjes
Kenshin

Reageer