Ik zal hem zelf ook ff invullen :D
- Ben je jongen/meisje? Jongen
- Hoe oud ben je? 16
- Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen? In de klas
- Waarom deed je het daar? Omdat ik geil werd van een meisje vlak voor me zat
- Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? Kleren aan
- Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? Ik zat achter in de klas en zat achterover met het boek op mijn buik en rand van de tafel. En toen kon ik met mijn hand over mijn eikel wrijven door mijn broek heen zonder dat iemand het zag.
- Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam? Niemand merkte het denk ik
- Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? Het was heeeeeel spannend om te doen dus ook geiler
- Hoe oud was je toen je het daar deed? 14
- Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? In het bos, in de zee, bij mijn nichtje in de kamer toen ze lag te slapen
- Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? Zwembad, vliegtuig en van een hoog gebouw of balkon afspuiten :D
- Wil je nog iets zeggen hierover? Dat het veel lekkerder en spannender is om het stiekem ergens op een gekke plek te doen
Ik heb een paar vragen over de gekste plekken waar je bent klaargekomen! Dus niet gewoon thuis in bed of onder de douche.
- Ben je jongen/meisje? Jongen
- Hoe oud ben je? 13
- Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen? Bos, maisveld, kleedhokje van grote kledingzaak, duinen
- Waarom deed je het daar? Openbaar is altijd geil en spannend
- Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? Maisveld had ik een rugzak meegenomen een stuk erin gelopen en toen alles uitgetrokken (op m’n schoenen na) al m’n kleren in de rugzak gedaan dus ook m’n onderbroek nog een stukje gaan lopen en toen gaan liggen en me afgetrokken
- Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? Vooraan maisveld gewacht tot er niemand was en er toen ingedoken
- Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam? Paar x alleen gedaan maar ook wel eens met m’n beste vriend
- Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? Ja tuurlijk
- Hoe oud was je toen je het daar deed? Vorige zomer voor het eerst
- Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? Zie antwoord 3
- Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? In het donker speeltuin, steegje ik zoek best vaak naar geile plekken
- Wil je nog iets zeggen hierover?
Bedankt voor het invullen!
- Ben je jongen/meisje? jongen
- Hoe oud ben je? 16
- Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen? in een bosje langs een woonwijk
- Waarom deed je het daar? leek me geil om is te proberen
- Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? had kleren aan
- Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? gewoon diep het bosje in lopen
- Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam? was alleen
- Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? was spanender en daar door ook leuker
- Hoe oud was je toen je het daar deed? denk 14
- Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? ja op een opbenbaar toitlet
- Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? in een bioscoop of in een bus of zwembad
- Wil je nog iets zeggen hierover? vul deze zelf ook is in
Groetjes Super
@Habfar08 Ik heb hem al ingevuld. Scroll maar omhoog
Hoi allemaal,
Ik heb een paar vragen over de gekste plekken waar je bent klaargekomen! Dus niet gewoon thuis in bed of onder de douche.
- Ben je jongen/meisje?
- Hoe oud ben je?
- Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen?
- Waarom deed je het daar?
- Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan?
- Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)?
- Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam?
- Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis?
- Hoe oud was je toen je het daar deed?
- Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen?
- Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen?
- Wil je nog iets zeggen hierover?
Groetjes Super
1 meisje
2 16
3 speelding van de mac donalds
4 ik was geil
5 ik had alleen nog een crop top aan
6 ik deed het boven in een hoekje en een vriendin van mij stond bij de opening voor de uitkijk
7 alleen m'n vriendin zag dat ik klaarkwam
8 veel beter dan thuis
9 15
10 in een steegje. In een speeltuin en in de trein
11 bioscoop tijdens een film