Skip to main content

1: wat is de raarste plek waar je ooit hebt gevingerd:

2: hoe vond je het en hoe is het gebeurd en hoe oud was je toenLiefst een beetje uitgebreid :)

3 hoe oud ben je nu?

4: heb je het wel eens in het openbaar gedaan? Zo ja waar:
5 heb je het wel eens op school gedaan? Zo ja vertel het verhaal?

6 ben je toen betrapt? Zo ja wat gebeurde er toen

7 ben je ooit betrapt op vingeren?

8 wat is de gekste plek waar je ooit hebt geplast

9 hoe vond je dat?

10 waar wil je nog een keer vingeren ?

11 waar wil je nog een keer plassen?

12 wat is het raarste wat je ooit hebt gebruikt om te vingen (bijvoorbeeld een potlood ofz)

13 gebruik je het nogsteeds wel eens?

14wat is het lekkerste wat je ooit hebt gebruikt tijdens het vingeren?

15 wanneer is de laatste keer dat je broek hebt geplast ,hoe vond je dat?

1: wat is de raarste plek waar je ooit hebt gevingerd: langs mijn neef

2: hoe vond je het en hoe is het gebeurd en hoe oud was je toenLiefst een beetje uitgebreid :) ik was samen met de familie op vakantie en ik word altijd al een beetje geil als ik bij hem ben en iedereen was gaan slapen alleen wij twee zaten nog beneden in de zetel en ik lag onder een dekentje met hem en was aan het vingeren maar denk dat hij dat niet doorhad  en ik was 15

3 hoe oud ben je nu? 15

4: heb je het wel eens in het openbaar gedaan? Zo ja waar: in een zwembadhokje, in een bos met mijn lief
5 heb je het wel eens op school gedaan? Zo ja vertel het verhaal? Jaa, oeps. Ik werd geil tijdens de les en ben naar de wc gegaan en heb even gevingerd

6 ben je toen betrapt? Zo ja wat gebeurde er toen nee

7 ben je ooit betrapt op vingeren? Ja, ik was bezig en ook met een vibrator en toen liep men papa binnen in mijn kamer

8 wat is de gekste plek waar je ooit hebt geplast /

9 hoe vond je dat? /

10 waar wil je nog een keer vingeren ? Bij mijn beste vriendin of op de volleybal bij het douchen

11 waar wil je nog een keer plassen?

12 wat is het raarste wat je ooit hebt gebruikt om te vingen (bijvoorbeeld een potlood ofz) een markeerstift

13 gebruik je het nogsteeds wel eens? Nee, heb mijn eigen vibrator

14wat is het lekkerste wat je ooit hebt gebruikt tijdens het vingeren? Vingers van mijn lief 😋, en vibrator

15 wanneer is de laatste keer dat je broek hebt geplast ,hoe vond je dat?

1: wat is de raarste plek waar je ooit hebt gevingerd:

in een privé sauna huisje in de tuin bij een buurjongen

2: hoe vond je het en hoe is het gebeurd en hoe oud was je toenLiefst een beetje uitgebreid :)

Ik was toen 12 jaar . Ik deed met de buurjongen hij was 15 een sexspelletje. Hij moest aftrekken en ik moest me  vingeren. Hij spoot sperma. We zijn betrapt door zijn vader die door het glas keek toevallig. Hij had zijn duim omhoog dus was okay👍

3 hoe oud ben je nu? 14j

4: heb je het wel eens in het openbaar gedaan? Zo ja waar: thuis 
5 heb je het wel eens op school gedaan? Zo ja vertel het verhaal? Nog niet

6 ben je toen betrapt? Zo ja wat gebeurde er toen

7 ben je ooit betrapt op vingeren? Ja thuis door mijn stiefpa

8 wat is de gekste plek waar je ooit hebt geplast in het bos moest zo nodig

9 hoe vond je dat? Lekker spannend

10 waar wil je nog een keer vingeren ? Bij mijn vriendinnetje thuis

11 waar wil je nog een keer plassen? Op het strand

12 wat is het raarste wat je ooit hebt gebruikt om te vingen (bijvoorbeeld een potlood ofz) een komkommer

13 gebruik je het nogsteeds wel eens? Soms 

14wat is het lekkerste wat je ooit hebt gebruikt tijdens het vingeren? Bij seks de lange  penis van de buurjongen. Ik vingeren hij penetreren 

15 wanneer is de laatste keer dat je broek hebt geplast ,hoe vond je dat toen ik klein was 6 jaar. Niet leuk

1: wat is de raarste plek waar je ooit hebt gevingerd: bosje

2: hoe vond je het en hoe is het gebeurd en hoe oud was je toenLiefst een beetje uitgebreid :) verveelde me ben een stukje gaan fietsen en ik was net pas een beetje aan het experimenteren met mn kutje. ik moest plassen en heb toen meteen gevingerd

3 hoe oud ben je nu? 13 

4: heb je het wel eens in het openbaar gedaan? Zo ja waar: Ja wat daarboven staat en in eenzwembadhokje en wc voor hoever dat openbaar is 
5 heb je het wel eens op school gedaan? Zo ja vertel het verhaal? Ja

6 ben je toen betrapt? Zo ja wat gebeurde er toen ik had gezegd dat ik naar de wc moest toen ben ik gaan vingeren op gegeven moment kwam een vriendin om te zeggen dat ik naar de les moest komen toen zij ik gwn dat ik nog niet klaar was en hebben mekaar gevingerd en gebeft we zijn toen niet meer naar die les gegaan 

7 ben je ooit betrapt op vingeren? Verder niet 

8 wat is de gekste plek waar je ooit hebt geplast naast de wc in een Frans zwembad op vakantie 

9 hoe vond je dat? Geil 

10 waar wil je nog een keer vingeren ? In het openbaar waar mensen bij zijn 

11 waar wil je nog een keer plassen? Gwn ergens naast de wc lekker geil 

12 wat is het raarste wat je ooit hebt gebruikt om te vingen (bijvoorbeeld een potlood ofz) speelgoedautootje 

13 gebruik je het nogsteeds wel eens? Nee

14wat is het lekkerste wat je ooit hebt gebruikt tijdens het vingeren? Vibo 

15 wanneer is de laatste keer dat je broek hebt geplast ,hoe vond je dat? 2 dagen geleden bij vriendin was echt geil daar na met haar geschaart 

Reageer