1: wat is de raarste plek waar je ooit hebt gevingerd: langs mijn neef
2: hoe vond je het en hoe is het gebeurd en hoe oud was je toenLiefst een beetje uitgebreid :) ik was samen met de familie op vakantie en ik word altijd al een beetje geil als ik bij hem ben en iedereen was gaan slapen alleen wij twee zaten nog beneden in de zetel en ik lag onder een dekentje met hem en was aan het vingeren maar denk dat hij dat niet doorhad en ik was 15
3 hoe oud ben je nu? 15
4: heb je het wel eens in het openbaar gedaan? Zo ja waar: in een zwembadhokje, in een bos met mijn lief
5 heb je het wel eens op school gedaan? Zo ja vertel het verhaal? Jaa, oeps. Ik werd geil tijdens de les en ben naar de wc gegaan en heb even gevingerd
6 ben je toen betrapt? Zo ja wat gebeurde er toen nee
7 ben je ooit betrapt op vingeren? Ja, ik was bezig en ook met een vibrator en toen liep men papa binnen in mijn kamer
8 wat is de gekste plek waar je ooit hebt geplast /
9 hoe vond je dat? /
10 waar wil je nog een keer vingeren ? Bij mijn beste vriendin of op de volleybal bij het douchen
11 waar wil je nog een keer plassen?
12 wat is het raarste wat je ooit hebt gebruikt om te vingen (bijvoorbeeld een potlood ofz) een markeerstift
13 gebruik je het nogsteeds wel eens? Nee, heb mijn eigen vibrator
14wat is het lekkerste wat je ooit hebt gebruikt tijdens het vingeren? Vingers van mijn lief , en vibrator
15 wanneer is de laatste keer dat je broek hebt geplast ,hoe vond je dat?
1: wat is de raarste plek waar je ooit hebt gevingerd:
in een privé sauna huisje in de tuin bij een buurjongen
2: hoe vond je het en hoe is het gebeurd en hoe oud was je toenLiefst een beetje uitgebreid :)
Ik was toen 12 jaar . Ik deed met de buurjongen hij was 15 een sexspelletje. Hij moest aftrekken en ik moest me vingeren. Hij spoot sperma. We zijn betrapt door zijn vader die door het glas keek toevallig. Hij had zijn duim omhoog dus was okay
3 hoe oud ben je nu? 14j
4: heb je het wel eens in het openbaar gedaan? Zo ja waar: thuis
5 heb je het wel eens op school gedaan? Zo ja vertel het verhaal? Nog niet
6 ben je toen betrapt? Zo ja wat gebeurde er toen
7 ben je ooit betrapt op vingeren? Ja thuis door mijn stiefpa
8 wat is de gekste plek waar je ooit hebt geplast in het bos moest zo nodig
9 hoe vond je dat? Lekker spannend
10 waar wil je nog een keer vingeren ? Bij mijn vriendinnetje thuis
11 waar wil je nog een keer plassen? Op het strand
12 wat is het raarste wat je ooit hebt gebruikt om te vingen (bijvoorbeeld een potlood ofz) een komkommer
13 gebruik je het nogsteeds wel eens? Soms
14wat is het lekkerste wat je ooit hebt gebruikt tijdens het vingeren? Bij seks de lange penis van de buurjongen. Ik vingeren hij penetreren
15 wanneer is de laatste keer dat je broek hebt geplast ,hoe vond je dat toen ik klein was 6 jaar. Niet leuk