Skip to main content
Vraag

Gekste plek om iets te doen

• August 10, 2025
  • 13 reacties
  • 1810 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Wat s de gekste plek waar je ooit iets hebt gedaan?? Zoals Afgetrokken gevingerd geneukt gepijpt…

Mijne is gepijpt worden in de bieb en bioscoop door een meisje….

13 reacties

• August 10, 2025

@Jaaa15  Afgetrokken alleen of met een vriend: bos, maisveld, kleedhok van een grote kledingzaak, steegje, mega groot open veld, in het donker achter in de auto, tuin, bij een stil plekje in het donker op een naturistencamping. Elkaar afgetrokken, elkaar gepijpt en anaal: slaapkamer van mij of vriend, onze tuin,  bos, maisveld en vorige week met nog 2 jongens elkaar afgetrokken,  elkaar gepijpt en geneukt op de naturistencamping ( in de tent dan wel)

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 10, 2025

In de auto

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 11, 2025

Die van mij is niet perse heel erg maar in de woonkamer heb ik mezelf wel is gevingerd

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 13, 2025

Helemaal naakt ook??

• August 13, 2025

Ja helemaal naakt

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 13, 2025

In een meer in Frankrijk was echt lekker

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 13, 2025

Ik ben laatst gepijpt door m’n vriendin in een pashokje was echt kapot geil

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 13, 2025

Nergens en niks. Je kan dat soort dingen beter niet op openbare plekken doen. Het lijkt me dat je problemen krijgt als je wordt betrapt op zoiets.

xxx Yusa 😙

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 13, 2025

We hebben een paar jaar in de vakantie op een camping in Frankrijk gestaan, daar ging ik me altijd aftrekken op de wc (wel in een privè hokje en ik was ook heel stil) want in de tent had ik geen privacy. Ik ben het eens met ​@Yusa dat je dat soort dingen niet in het openbaar moet doen. 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 13, 2025

Inderdaad, eens met ​@Yusa  en ​@ja_ppie . Ik zou dat ook nooit durven trouwens. Ik heb geen seks maar masturbeer wel. Bed en douche meestal wmb en zolder en tent waren uitzonderingen 🤭 liefs, Tover xxx

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 14, 2025

Douche bij een toiletgebouw van een camping 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 14, 2025

Neuken in de sporthal waar 5 mensen bij waren.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 14, 2025

Ik heb ooit afgetrokken in het bed van een vriend, we waren aan het logeren en we lagen samen in 1 bed. Toen hij al sliep en ik nog wakker was werd ik heel geil dus heb ik mijn broek en onderbroek uitgedaan en ging ik aftrekken. Ik ben klaargekomen op mijzelf maar omdat ik onder een deken lag kwam het wel een beetje op zijn deken en ook op zijn matras en volgens mij een heel klein druppeltje op zijn been maar hij had niks door dus ben ik naar de wc geweest om het op te ruimen.