gekste plek masturberen

  • 6 November 2019
  • 12 reacties
  • 2406 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat is de gekste plek waar jullie ooit zijn klaargekomen? (voor jongens en meisjes) 


12 reacties

Reputatie 1
Badge

@anoniem7 

hoi!

ik was in het bubbelbad in mijn tuin en stak mijn lul in de straal waar de bubbels uitkwamen het was zo lekker, nog nooit zo hard klaar gekomen!

Reputatie 4
Badge +3

Ik denk of in een pashokje of bij een vriend thuis… dan niet waar maar meer hoe. Oke die vriend heeft een best “jonge” moeder en ja je raad het al op de gang hing een rekje met was en er hing toevallig een string en bh. Dus toen ben ik even los gegaan😂😂😅

Bij de voetbalclub op het veld om 10 uur savonds 

Op een balkon vroeg in de ochtend (vakantie in Italië). 

Op een naaktstrand omdat iedereen er naakt is en ik lag niet ver van een goed gevormde knappe jonge vrouw volledig naakt dus prikkelde mij dat en begon ik stilaan met mijn penis te spelen waar ze niet veel op kunnen zeggen want naaktstrand dus normaal als je een stijve ziet en trekken tegenover seks is een heel verschil

In een bubbelbad van een openbaar zwembad, er zwom 1 meneer in het normale bad en ik zat op 5 meter afstand mezelf af te trekken 

mijn klaslokaal:flushed:

miejsenooitgenoeg ik ben ook een keer in een klaslokaal klaargekomen tijdens de les, hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?

Met mijn vriend erbij deden allebei onze hand in onze broek en begonnen te trekken hij had nog nooit afgetrokken hij vond het kietelen ik doe het al bijna een jaar maar ik durf het niet toe te geven

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben is een keer klaargekomen in de taxi.

 

Reputatie 2
Badge

Op een naakt camping in Zuid Frankrijk Cap d'Adge.😂

IK was daar met mijn pa en zijn vriendin. 

IK liep met mijn pa samen bloot een stuk lang boswandeling samen. Ik was 13 jaar toen en kreeg last van een stijve. Die ging niet weg en mijn pa zei we stoppen effe bij  dat cafeetje. En dan doe je het op de wc aftrekken. Ik bestel dan voor ons cola. Gelukkig was er op dat moment niemand dan de kroegbaas.

Die zag me met een erectie naar de toilet lopen. De wc deur kon je alleen met een sleutel openen. Er was wel een urinoir dus ik stond ervoor me klaar te maken. Ik was net 1 seconde klaar stond die man daar. Alles goed zei ie. Hij zag nog zaad uit mijn piemel lopen. Is okay zei die met een knipoog 😉en gaf me wat toiletpapier. Ik kon mijn eikel reinigen boven de wastafel met zeep. Ik liep terug naar mijn pa op het terrasje naakt. Die zei ik zie dat je piemel nog half stijf is duurt een paar minuutjes dan is ie weer slap. Je bent nog sexueel opgewonden duurt even. Idd 5 minuten later konden we verder gaan wandelen.. 💪

Badge

Ik heb het een paar weken geleden nog gedaan in de trein. Mijn school is ver van mijn huis en ik was echt super geil. Er zaten mensen een paar rijen achter me en eerst deed ik mijn broek tot me knieën en toen deed ik mijn onderbroek uit en gaan. Super hard gespoten.

Reageer