Gek geworden of gwn weer puberteit?

  • 15 September 2018
  • 4 reacties
  • 216 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen van 15 jaar en had een jaar geleden een fase dat ik op jongens viel maar dat is al weg gegaan en ben dus hetero maar.
Laatst was er een jongen die schreeuwde homo de hele dag (niet tegen mij) en toen zij hij kijk die homo daar is toen zij ik wat is daar mis mee toen zei hij ben je homo ofzo? EN toen begon ik na tedenken en nu zit ik weer in die fase soort van maar als ik er niet aan denk dan vind ik jongens niet leuk dus wat is dit?

4 reacties

Hoi

Je twijfelt of je op jongens valt. Het is heel normaal dat je dit (nog) niet zeker weet. Neem gerust je tijd om erachter te komen of je op jongens, meisjes of allebei valt.

Ik vind het goed dat je die vriend erop aansprak dat hij het woord 'homo' gebruikte als iets negatiefs. Het is niet ok om met homo te schelden.

Groetjes
Kenshin
- onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon -

Maar weetje wat zo raar is als ik er niet aan denk ofzo val ik gewoon op meisjes dus ik snap het niet...
Je kan ook bi zijn meerdere mensen hebben dat maar het kan ook zijn dat je jongens leuk vind maar er niet opgewonden van wordt
Het kan dat je op meisjes valt, maar even opgewonden werd van een jongen. Zoals @Kappa123 zei, kan je ook biseksueel zijn.

Reageer