Beantwoord

Geirriteerde plasbuis


Badge

Hallo allemaal,

Ik was laatst tijdens het douchen ontzettend geil en dacht dat het een leuk idee was om shampoo op mijn penis te gieten (in het voorhuidje). Daarna had ik het mondje van de shampoopomp tegen mijn plasbuis gezet en een paar keer gepompt. Het voelde eerst heel lekker en geil maar na een half uur begon het ontzettend te jeuken en rood te worden. De jeuk wordt minder maar het is nog steeds heel erg en moet om de 5 minuten aan mijn penis krabben om de jeuk te verminderen. Heeft iemand een idee wat dit is en hoe ik het op moet lossen?

Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door DikkeSnickers 5 April 2020, 15:33

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 2
Badge +1

je moet zout oplossing in je plasbuis gieten dan verdwijnt de irritatie heb ik namenlijk ook wel eens gehad.

 

Badge

Bedankt @DikkeSnikkel ik ga het straks proberen. 

Badge

Beste @DikkeSnikkel . Na het opvolgen van je tip is de situatie alleen maar erger geworden. Ik hoop dat je een andere oplossing hebt voor dit nieuwe probleem.

Reputatie 2
Badge +1

ja ik heb een andere oplossing voor je. Je moet een mix maken van spiritus en ethanol en als je dat in je plasbuis giet reinigt dat alle vieze deeltjes in je plasbuis.

Badge

Ik ga eerst wachten op een reactie van iemand anders aangezien dat andere idee van je ook niet hielp.

@Helpmijstoornis  hey,

kijk uit voor DikkeSnikkel, hij heeft meerdere rare topics op het forum geplaatst en het idee dat hij gaf is echt heel raar voor zoiets, ik waarschuw je alleen maar even, doe ermee wat je wilt doen.

Verder heb ik het nog nooit gehad, dus heb niet echt tips. ik hoop dat je dit met hulp van iemand op het forum weet op te lossen in ieder geval! :smiley:

grt, Knight17

Reputatie 5
Badge +4

Waarom überhaupt een shampoo flesje in je penis?! Dat kan toch niet goed zijn! Denk voortaan ff na wat je doet 

mij lijkt het niet heel slim om zout of spiritus in je penis te doen. 
ga gwn naar een huisarts ofz

Badge

@anoniempjex13  tja geile jongens doen rare dingen.

 

Reputatie 5
Badge +4

Doet elke jongen dit ofz? Zo ja dan zijn jongens echt fk raar en word ik gay

Hi anoniempjex13,

 

natuurlijk doet niet elke jongen dit. Anders had er vast wel een waarschuwing op de shampoo gestaan.

 

En gay ben je en kan je niet ‘worden’ door er simpel weg voor te kiezen.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 5
Badge +4

@M en Ms hahah srry m en ms mr het was een grapje en nou ja ik ben al bi. Maar mijn vraag was eigenlijk doen de meeste geile jongen dat soort dingen?

@anoniempjex13  Ik heb sowieso wel veel raardere topics op dit forum voorbij zien komen, dit valt nog best mee vergeleken met sommige andere topics, vind ik.

Reputatie 2
Badge +1

als ik geil ben smeer ik pindakaas op mijn piemol en laat mijn hond het eraf likken

 

@anoniempjex13,

ik snap het :relaxed:

Er zijn vast veel jongens die allerlei dingen uit proberen en soms pakt het verkeerd uit en dan moet je op de blaren zitten. Over het algemeen zal de schade wel mee vallen. De meeste jongens die dergelijke dingen proberen omdat ze geil en nieuwsgierig zijn, gebruiken ook nog wel een beetje hun verstand.

 

@Helpmijstoornis ,

ik heb net even gezocht op het internet. Ik zie we allerlei behandelingen voor als je een ontsteking aan je plasbuis hebt door een bacterie en dan schrijven ze antibiotica voor. In jouw geval lijkt me de oorzaak geen bacterie maar een prikkelende stof (shampoo). Het kan dat daardoor de wand van je plasbuis soort van beschadigd/geïrriteerd is, maar welke behandeling dan het beste is, weet ik niet. Misschien is het al voldoende om te zorgen dat er niet meer van die prikkelende stof in je plasbuis komt en daar zal je nu wel zelf voor zorgen. Hopelijk herstelt het lichaam het zelf. Door te plassen spoelt je plasbuis misschien alles wat er nog aan shampoo resten in zit, wel weg. Plassen zal in het begin zeker ook nog wel branderig kunnen voelen, maar ja. Idk.

 

Voor een goed advies zou ik even de huisarts/huisartsenpost bellen. Omdat je NU last hebt en misschien kunnen zij er NU toch iets aan doen, zodat het niet erger wordt.

 

Het kan ook dat ze je gerust kunnen stellen en zeggen dat je het even moet afwachten en als het morgen niet beter is opnieuw bellen.

Maar nogmaals, dat weet ik niet. Bel de huisarts daarom.

 

EDIT: anoniempjex13 had dat advies hierboven ook al gegeven

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 4
Badge +3

Doet elke jongen dit ofz? Zo ja dan zijn jongens echt fk raar en word ik gay

Nee niet alle jongens doen dit

Reageer